Odpowiedz na ten temat

inseminacja- komu się udało?

• kama000 2009.03.16 [21:50]
    Hej Dosia 30 My jesteśmy w takiej samej sytuacji...
    Tylko, że ja już powoli tracę nadzieję. Miałam robione różne badania:hormony, USG, HSG i już miałam byś szykowana do inseminacji z nasieniem dawcy ale okazało się, że w 21 dc nie pękły mi pęcherzyki. Dostałam duphaston i mam zgłosić się w 24 dc. Nie wiem po co i jak to dalej będzie??? Nasz lekarz jest trochę nieprzyjemny i też pogarsza sytuację....Jeśli możesz to powiedz jak sprawa wygląda dalej? Jak wygląda podawanie leków i cała inseminacja? Proszę Cię o pomoc!!!

• Zobacz także: Strefa Wolnych Myśli: Zapłodnienie in vitro

• Meg40K 2009.03.17 [19:47]
    DO Kama000

jestem zdziswiona bo mój lekarz każe mi brać duphaston dopiero jak pęchęrzyk pęknie, wydaje mi się że duphaston zatrzyma to pęknięcie zadzwoń lepiej albo idż skonsulut z innym lekarzem. Ja zawsze mam robione tak: 2-5 dnia cyklu 1xdziennie closty. gdy jajeczko rośnie do 18-20mm wtedy zastrzyk Pregnyl 10 tyś jednostek i na drugi dzień inseminacja, na drugi dzień po inseminacji idę sprawdzić czy jajeczko pękło, i dopiero jak pękło to mam brać przez 10 dni duphaston.
  • agzie1 2009.03.18 [08:27]
    Kolejna inseminacja tez się nie powiodła, mam już dość i dam sobie z tym spokój na jakiś czas. Teraz ledwo żyję tak mnie wszystko boli w pierwszym dniu @ a pracować trzeba...
    RAczej powinnam odpocząć od tego tematu, tych wszystkich forum i ciągłego gadania tylko o jednym.No i wiem, że mój organizmu musi odpocząc od tych wszystkich leków, daje mi sygnały że już nie wytrzymuje tych stymulacji, itd. Wczoraj przeprosiłam męża za to, że nie mogę mu dać dziecka... wiem że on tak bardzo tego chce.
    Oczywiście usłyszałam,że jestem niepoważna że wogóle tak mówię i że on mnie kocha nad życie. Ale wiecie te poczucie winy jakoś tkwi we mnie cały czas....
    Trzymam kciuki za was, mam nadzieję że będziecie miały dużo siły i wkońcu wam się uda.
    Pozdrawiam