Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gosc`

Jaką wybrać butelkę do karmienia?

Polecane posty

Gość gosc`

Powoli komponuję wyprawkę dla dziecka. Jestem na etapie poszukiwania butelki, ale jestem kompletnie zielona w tej kwestii ( to nasze pierwsze dziecko), a wybór jest dość spory. Czytałam artykuły na temat zakupu butelek, czym się kierować itd., ale wolałabym poczytać opinie mam, które wiedzą co i jak. Czy możecie mi pomóc? Będę wdzięczna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na początku butelki nie kupowałam, bo nie chciałam używać. Jednak okazało się, że mały ma przedłużającą się żółtaczkę i pediatra zaleciła dopajać dziecko wodą. Też byłam zielona, w aptece polecili plastikową butelkę lovi ze smoczkiem antykolkowym. Była ok. Po 6 mscu jak zaczęłam wprowadzać mm to kupiłam szklaną z canpol babies. Była super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a ja szklanych jakos nie lubie, ale to juz indywidualne preferencje, jako pierwsza butelkę mialam akuku małą plastikową, dobrze się sprawdziła i nie była droga, u nas mleka w piersiach nie bylo, wiec po tygodniu bylismy juz calkowicie na mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja kierowalam sie tym, aby faktycznie byla antykolkowa. Kupilam Mam-anticolic. Ma zdejmowane dno, latwo ja myc i naprawde powietrze ladnie uchodzi tym dnem. Tylko nigdzie jej nie moglam dostac poza netem. Maly nie ma kolek, ale nie wiem czy to zasluga butli. Nie pilam w ciazy gazowanego i mysle, ze predzej dlatego.. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
u nas byla tak jak u Marion Silver- plastikowa z akuku, porządna i faktycznie duzo nie kosztowala :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość