Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość gość

jaki tablet dla dziecka jakie tablety mają wasze dzieci

Polecane posty

Gość gość

jak wyżej, proszę o podpowiedzi bo jestem zielona w temacie a przymierzam się do zakupu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To już lepiej kup smartfona to jest to samo co tablet a ma funkcje telefonu ale ogólnie w życiu bum sobie nie kupił tableta jak dla mnie to taki głupi wynalazek technologi ale niektórzy lubia mój wuja kupił swojej curce tableta teraz chce go sprzedać bo kupili curce smartfona i tablet leży bez użyteczny bo smartfon to tosamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w d****h wam sie poprzewracalo smarkaty tablety dla dzieci ana 18 mieszkanie co i auto?? moj na komunie chce gokarda oj mamuski w glowach wam sie miesza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
pytam o modele, które warto kupić. a nie o to czy kupować czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ponawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja Ci doradzę:) fajny pod gry i niedrogi jest Asus Memo Pad7 hd Mojemu synowi kupilam taki w zeszłym roku i jest świetny. Pod gry sprawdza się lepiej niż Samsung Galaxy tab (mąż ma). Nie polecam kupować najtanszych noname, młodszemu dziecku kupiłam taki za 150zł, żył kilka miesięcy ale padł ostatecznie. Na urodziny dostanie takiego samego Asusa jak brat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moja corka ma Leonovo i jestem zadowolona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Samsung Galaxy Tab S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Smoczycka