Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nie przeszkadzałoby wam, że z kimś takim zadaje się Wasz facet, mąż?

Polecane posty

Gość gość

Mój mąż z kolegami hobbystycznie grają sobie piosenki, robią próby. Koncertów nie grywają, no może ze dwa w roku. Długo nie mogli znależć kolegi do zepsołu, aż w koncu znalezli jedynego który się nadawał, szczyl 18 lat a oni mają po 30-40. No więc mój mąż koleguje się z takim jednym szczylem, co kiedyś przy mnie i żonie innego kolegi mojego męża mówił, że najlepiej jest "mieć dużo partnerek", "wczoraj spałem z taką jedną...a jutro będę spał z ..."., "taka i taka wysłała mi nagie zdjęcia" a oni się śmieją. Ja się czułam zniesmaczona że gówniarz mówi takie rzeczy przy żonatych facetach i uważam, że kto z kim przystaje, takim się staje. A mąż do mnie w domu, że nie znam się na żartach, że to tylko dziecko. Serio? Jak miałam 18 lat, do głowy by mi nie przyszło cośt akiego. Najbardziej mnie zastanawia jak 30 i 40latkowie mogli się zakumplować z góniwarzem z liceum, który nie ma ani taktu, ani szacunku do kobiet, mówi przy nas mężatkach o "r*****iu lasek z neta", pokazywał naszym męzom fotki jakiejś koleżanki gołej... Ja nie mam dystansu, to fakt. Bo mam silne zasady moralne, uważam że pewne rzeczy są nie na miejscu. Co z tego, że koleś dobrze gra na jakimś instrumencie, jak jest kompletnym idiotą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Niech mąż wybierze albo ty albo kolega. Mąż będzie chciał się popisać przed kolega i sam zacznie tak mówić albo robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wszyscy byli tacy sami w jego wieku dlatego tolerują jego zachowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość