Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Nie umiem chodzic bez wozka!

Polecane posty

Gość gość

To nie jest żart, pomocy, co mi jest? :( nigdy nie byłam jakaś super fitnesska, ale akurat chodzić, spacerować, włoczyc się, uwielbiałam. W ciąży tez, choć pod koniec bywało ciężko. Pamiętam, jak wpadalam w lekka panikę, myśląc że jestem niezdara i nie poradzę sobie z wózkiem. Mały się urodził, spacery na początku krótkie, potem coraz dłuższe, wszędzie dziecko zabieralam ze sobą. Teraz synek ma rok a ja... źle mi się chodzi bez wozka! Jakoś niepewnie, mecze się, potykam, boje się, że się wywroce! Z wózkiem bez problemu. Czy któraś z was tak miała? Nie znam się na medycynie, szukałam w Google, nic takiego nie znalazłam, z tego co czytałam, to tak jakby środek ciężkości mi się przesunął... na dziecięcy wózek:( Błagam, co mam robić, jakieś ćwiczenia? Czuję się jak kaleka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja tez tak mam, normalnie chodze i sie potykam... Syn tez ma rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Co za dziwaczny problem. W życiu nie słyszałam o niczym podobnym. Ja bez wózka wole chodzić, bo mam jedną rekę wolną a nie dwie zajęte i nie musze sie wszędzie wtarabaniać z tym ustrojstwem i zajmować ludziom chodnik. Poza tym ty zdaje sie już wcześniej miałaś ten dziwny problem. No bo jak kurde można przed porodem mieć takie myśli jak napisałaś na początku: "w ciąży tez, choć pod koniec bywało ciężko. Pamiętam, jak wpadalam w lekka panikę, myśląc że jestem niezdara i nie poradzę sobie z wózkiem" Wózek jak wózek co za problem go pchać ? :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
"Zajmowac ludziom chodnik" O matko! Kto to pisal...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach