Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mamciaaaa

płeć dziecka- na ile wiarygodne USG?

Polecane posty

Gość mamciaaaa

Jestem w 30 tyg ciązy a lekarz od 20 twierdzi , ze urodze chłopca. Na ile usg jest wiarygodne w tej kwesti.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja odpiwedzialam sie w 16-tym ze chlopak i na kazdym usg lekarz to potwierdzal ponoc bardziej mozna pomylic sie w druga strone chociaz znam przypadek mojej szwagierki- ktorej gin do samego konca mowil ze bedzie syn a na porodowce opazalo sie ze corka ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ewelka1977
witam wszystkie kobietki.co do usg to mam wątpliwości czy jest wiarygodne ponieważ z pierwszym dzieckiem lekarz do końca mi mówił ze dziewczynka a urodził sie prześliczny chlopczyk,tak samo bylo z drugą ciąża,miała być patrycja a jest michalek.tak że nie wieżcie za bardzo w usg.każda maszyna jest omylna.:-))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Blue.
jesli lekarz gada glupoty i nie ma pewnosci bo dokladnie nie widzial to jak moze nie mylic sie usg, czasami dziecko jest tak odwrocone, ze ledwo widac. Ja jestem w 34 tyg mialam robione usg 3d w 28 tyg i mam na zdjeciu dokladnie cipke mojej coreczki wiec jak moze sie pomylic juz siusiak jej nie wyrosnie przeciez:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
My też oglądaliśmy na USG cipkę naszej córeczki a okazało się że jednak syn z tego wyszedł :D Miał siusiaka podwiniętego do góry, dopiero parę tygodni po porodzie mu \"opadł\".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach