Odpowiedz na ten temat

potówki u niemowlaka pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • olka345677 2006.01.09 [12:20]
    macie jakis dobry sposób na zlikwidowanie potówek?Mały ma cała twarz zsypana az sie rozlewaja!Próbowałam spirytusem tak radziła połozna i nic przemywm rumiankiem zasypuje pudrem i jest coraz gorzej pomocy!!!!!!!!!!
  • olka345677 2006.01.09 [12:31]
    spirytus to nie mój pomysł tylko połoznej sroowiskowej była zobaczyła małego stwierdziała ze to potówki i że nalezy tak postepowac wiec co robic??/
  • bądźmy precyzyjne 2006.01.09 [12:32]
    Spirytusem można, ale na szpatułkę i miejscowo przykładać.
    Rumiankiem bym nie przemywała, bo potrafi nieźle uczulić.
    Najpewniej będzie jak zapytasz pediatrę.
  • Józinka 2006.01.09 [12:43]
    No nie wiem. Uważam, że \"bądźmy precyzyjne\" ma rację. Mojej małej połozna właśnie miejscowo stosując spirytus salicylowy zlikwidowała potówki. W prawdzie nie na buźce, ale zlikwidowała.
    A czy masz pewność, ze to potówki?

  • bliźniaki_i_jedynaczka 2006.01.09 [12:49]
    wg mnie to nie potówki tylko uczulenie!
    (mówię jako mama trójki alergików)
    potówki na buzi generalnie nie występują (logika - czy pocisz się na twarzy...)

    u moich dzieci na ALERGICZNE(!) wypryski wokół ust
    dobre efekty dawał Sudocrem ale podawany po konsultacji z pediatrą
    więc czy inaczej powinnaś iść z dzieckiem do lekarza.

    W końcu chodzi tylko/AŻ o zdrowie nowego człowieka... !!! ... !!!

    daj znać co u Was

    ~~M a r t a~~ zawód: matka Krystiana,Dominika &Mai http://wieloraczki.w.interia.pl/obrazy.html - StronkaTrójki Motto: Dobra matka to żywa matka
  • słoneczko27 2006.01.13 [10:05]
    Ja na potówki u mojego synka stosowałam parafine , tak mi poradziała połozna , ale nigdy nie miał na bużce tylko na brzuszku.
    Parafina do kupienia w aptece, ale tez radze iśc do lakarza skoro rzekome potówki wystepuja na buzce.
    Pozdrawiam
  • mama_28 2006.01.15 [17:16]
    U mojego synka stosowałam przemywanie buzi wodą z nadmanganianem potasu (jedna tabletka na szklankę wody). Po prostu zamaczałam wacik i przemywałam całą buzię. Jest to bardzo łagodny a skuteczny sposób.
  • a może zwyczajnie jest 2006.01.15 [20:01]
    za wysoka temperatura w pomieszczeniu w którym przebywa maluch. Moja córcia miała taką samą wysypkę lekarka kazała zrobić mi badania na skazę białkową, przepisywała różne specyfiki i nic to nie pomagało. Okazało się że to \"chodzący\" termometr, za gorąco-obsypywało jej całą buźkę a genetralnie potówki nie miała, temperatura w pomieszczeniu ok 20st. wszystko w porządeczkuusmiech.gif

  • ike 2007.06.12 [21:34]
    mpja mała też dostała przez te upaliska potówek na policzkach- przez to że leży albo na jednej albo na drugiej części buzi. normalnie potówki likwiduję spirytusem salicylowym i pieknie schodzą, ale twarz przemywam rumianeczkiem - i schodzą- wolniej ale schodzą

  • lek med 2007.06.12 [21:37]
    absolutnie nie oliwka!
    ropiejące potówki spirytusem -miejscowo, do kapieli 2 łyżki mąki ziemniaczanej.
    Oporne przypadki traktować mleczkiem lub kremem silnie nawilżającym- Dardia na przykład.

  • ej ty od spirytusu 2007.06.12 [21:54]
    na wszystko, widzę, że piszesz pod wpływem tego cudeńka
  • ike 2007.06.12 [21:55]
    w zasadzie coś w tym jest- jakby nie było nasze babki też na tego typu rzeczy stosowały normalny spirytus a nie wynalazki z apteki- co wcale nie oznacza że codziennie zataczały sie pijane

  • jachu 2007.07.01 [20:25]
    Jak czytam te komentarze, Drogich Mam, robi mi się niedobrze.


    Tata 4 tygodniowej córeczki
  • sabaa 2007.07.18 [14:08]
    moja mala tez ma potowki z upalow.do kapieli rozpuszczam nadmanganian i znikaja.na twarzy takze moga wystepowac potowki ale jezeli ropieja to trzeba isc do lekarza.

  • dzwoneczek i okruszek 2007.07.24 [15:33]
    ja mam dwoje dzieci,jedno ma 11 lat,a drugie 10 m-cy. sama borykam sie z problemem potowek i nadal nie wiem co z tym robic!!! widze jednak,ze niektore osoby jada tylko po innych zamiast pomoc,albo w ogole nie zabierac glosu. Nie ladnie!!!
  • Warrior Mama 2007.11.29 [21:32]
    Spirytus jest dla mieczakow!

    Kto chce wychowac miecziaka niech uzywa spirytus!

    Ja przemywam potowki benzyna a pupcie traktuje smarem z ruskich czolgow. Moge podac namiary na takiego pana z bazaru.
  • ooolalalalal 2008.01.18 [13:57]
    olka i nie daj sobie wmowic ze potówek nie ma na buźce....
    moj ma na buźce karczku i szyjce i to nie żadne uczulenie
    zresztą jeśli widziała to polozna to chyba też cos wie na ten temat
  • aga 222 2008.02.21 [14:12]
    moja mała ma potówki (chyba ) na całej twarzy i główce. są to małe chrostki a niektóre ropne. Nie wiem czy to potówki czy uczulenie. Czym to sie rózni???
  • hub 2008.02.21 [15:45]
    o spirytusie tez czytalam wiec chyba tez jest to jakas metoda
  • cezia 2008.03.01 [16:44]
    Kap dziecko w krochmalu !!!!!!!!!!!!1 Zaden spirytus Tak mi poradzila lekarka i daje efekty>
  • izax 2008.08.10 [10:26]
    Dziś rano zobaczyłam ,że mój siedmiomiesięczny synek ma potówki na główce za uszami i na brzuszku(tak mi się wydaje, że to potówki). Weszłam na to forum z nadzieją, że dowiem się jak sobie z tym poradzić. Widzę jednak, że oprócz wyzwisk jakimi obrzucają się mamy niczego tu nie znajdę> Gratuleję mamuski :/
  • kosa.25 2008.08.10 [12:37]
    nie przegrzewaj dziecka to nie bedzie mialo potowek
  • słoneczko. 2008.08.29 [20:22]
    hej dorośli też mają potówki.
  • słoneczko. 2008.08.29 [20:25]
    jak likwidować potówki u dorosch.
  • martulka 82 2008.08.29 [20:34]
    moj maly mial takie podobne do potowek krosty moja polozna twierdzila ze to hormony moje ktore jeszcze w nim pozostala i to samo zniknie , mam z tym nic nie robic bo bedzie sie mazac i bedzie jeszcze gorzej --- bylo strasznie , cala buzia ale po jakims czasie znilo, zostaly tylko zdjecia z tego brzydkiego okresu

  • kwiatek83 2008.09.06 [13:10]
    pomocy moj synek ma duze plamy na ramionach co to jest
  • anabanana1983 2008.09.06 [18:59]
    witam mnie plozna zalecila kapiel wkalii i smarowanie skory mascia termentiol i po 3 dniach potoi zniknely ale slyszalam o starym sposobie czyli kapieli w mace ziemniecaznej
    zycze powodzenia!

    Martyna 29.07.2008 9.25 57cm 3530g ..... http://www.pajacyk.pl/ ......
  • lilly rose 2008.09.06 [19:00]
    a moze to ospa?
    ♪ ♪♫
  • kwiatek83 2008.09.08 [14:03]
    moj synek ma eczeme czy ktos mial stycznosc z tym jesli tak to prosze o pomoc jak to leczyc czego u zywac?czy to jest zakazne?
  • mini55 2008.09.08 [14:40]
    blizniaki i jedynaczka a skad wiesz ze to alergia i na co??

    Mój syn ma krostki smaruje sudokremem troche bledna ale nie całkiem mi lekarka nic nie mowiła ze to moze byc alergia


    http://www.suwaczek.pl/cache/2af9833bdf.png Jesteś serca biciem, wiosną , zimą, życiem marzeń moich echem ,winem , wiatrem, śmiechem ... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/35a 5cd02407cef98.html
  • kwiatek83 2008.09.08 [14:54]
    pomuzcie mi bo ja nie mam pojecia co robic czego stosowac moje dziecko ma dopiero 3 miesiace

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...