Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

pracuje na wiecej niz pol etatu..czy nalezy mi sie macierzynski ??

Polecane posty

Gość gość

jestem nauczycielką i ucze w szkole biologii.mamm malo godzin i nie moge dostac calego etatu.pracuje juz 4 lata z takim wymiarem godzin. czy jesli brakuje mi do pelnego etatu tylko dwie godziny ,to nie nalezy mi sie macierzynski w calosci?czyli cala pensja ,którą dostaje co miesiac? sekretarka w szkole powiedziala ,ze jesli urodze dziecko to będe mieć problemy z macierzynskim...nie wiem o co jej tak naprawde chodzilo..dopiero dopytam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli z obliczeń pracodawcy wynika, że twoje świadczenie (zasiłek macierzyński) będzie niższy niż 1000 zł to dostaniesz wyrównanie do tego tysiąca (tzw. kosiniakowe). Tak czy tak 1000 zł będziesz mieć na pewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Będziesz mieć macierzyński, a najlepiej zapytaj u organu prowadzącego. Sekretarka się nie zna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
autorko chyba kpisz.zasilek macierzynski nigdy nie wynosi 100 procent pensji.tylko l4 chorobowe w czasie ciazy. zaslek macierzynski wynosi pol pensji. jezeli zarabiasz dajmy 2000 zł netto to zasilku dostaniesz 1000 zł netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ale niewiedza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
co wy za glupoty pieprzycie? pracowalam na pol etatu i macierzynski byl takiej wysokosci,jak pensja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość