Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

rożek dla niemowlaka zwykły czy usztywniany

Polecane posty

Gość gość

zaczynam się orientować w tym czego potrzebuje dla mojej pierworodnej i ile to wszystko kosztuje właśnie jestem na etapie przeglądania rożków niemowlęcych, szczerze to myślałam że to najprostsza sprawa będzie a tu się okazuje że się pomyliłam bo są rożki zwykłe, usztywniane i z wyjmowanym usztywnianiem no i zgłupiałam :o nie wiem który warto kupić. to moje pierwsze dziecko więc jestem kompletnie zielona czy któraś bardziej doświadczona mama może mi podpowiedzieć jaki rożek kupić??? bo narazie wymyśliłam że chyba kupię ten z wyjmowanym usztywnieniem bo będę miała takie 2w1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
taki kup, tylko uważaj bo ten wkład kokosowy wypuszcza takie igielki, ktore moga pokłuć Ci dziecie. na samym początku usztywniany rożek to było dla mnie wybawienie :) tylko pewnego dnia odkryłam czerwone kropeczki na policzku, i z bawelny rożka wystawała taka mikro-kokosowa igiełka. później podkładałam po prostu pieluche flanelową złożoną pod dziecko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
i to najlepsza decyzja. mi najwygodniej bylo bez usztywnienia.... pracuje w sklepie z takimi akcesoriami i zauwazylam ze mamy ktore juz mily z tym do czynienia(czyli dla nich to 2 dziecko) tez wybieraja bez usztywnienia.... ale ty wybierzesz jak tobie bedzie wygodniej...zdecydujesz w trakcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
miałam bez usztywnienia było ok, ale szczerze to dużo go nie używałam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość