Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość czerwone jabuszko

seks po próżnociągu

Polecane posty

Gość czerwone jabuszko

cześć dziewczyny, jestem 3 miesiące po porodzie i nie mogę kochać się z mężem. rodziłam z użyciem próżnociągu, jestem już zagojona, lekarz twierdzi, że nic mnie nie powinno boleć, a mniej więcej w połowie pochwy po przeciwnej stronie od nacięcia odczuwam taki ból, że nie mogę kochać się z mężem. jest cierpliwy, ale ja już się podłamuję coraz bardziej, nawet jak dotykam tam to również boli. dodam, że żele nawilżające nic nie dały, wyluzowanie się też nie, ani przepisane przez doktora leki. jestem załamana. czy znacie jakieś sposoby, żeby temu zaradzić? czy też czeka mnie plastyka pochwy? mam zamiar zmienić lekarza i udać się na konsultację do chirurga. czas ucieka, nie chcę, żeby moje małżeństwo cierpiało na tym, a cudowny wieloletni seks bardzo nas spajał, niestety po porodzie skończyło się to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość No dokładnie,
Zapewne blizna tak ciągnie i boli. Moja koleżanka też długo miała takie problemy i musiała stosować spore ilości żelu nawilżającego oraz masować specjalnym żelem wnętrze pochwy i lekko uelastyczniać i rozciagać tą bliznę z tym że ona była wtedy rok po porodzie i z tego co wiem po tej kuracji nie odczuwa już dyskomfortu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja tez rodzilam za pomoca vacum,ale nie mialam takich boli,a wspolzycie zaczelam bardzo szybko :) Idz do lekarza,musi b yc jakas przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach