Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Wg kafeterii jestem brudasem ale przynajmniej nie jestem sfrustrowana

Polecane posty

Gość gość

Chociaż ja za brudasa siebie nie uważam i śmiem przypuszczać, że inni też mnie za taką nie uważają. Jestem studentką i mieszkam z dwiema współlokatorkami, zresztą one też żyją podobnie jak ja (jak większość ludzi, tylko tutaj kafeteryjne czyścioszki latają ze ścierą i piorą wszystko po jednym użyciu. Jak widzę, że jedna kobieta wyzywa i obraża drugą po tamta rzadziej pierze stanik lub pościel (zobaczcie jak to kuriozalnie brzmi!) to nie wiem czy sie śmiać czy płakać, dokąd zmierza ludzkość? Wymienie swoje grzeszki: - zimą często biorę prysznic co drugi dzień, jestem zmarzlakiem, często mi się zwyczajnie nie chce, nie pocę się wtedy zbyt i nie czuję sie brudna, wolę to niż wybalsamować pół butelki (sucha skóra) - tak, zaraz usłysze, że śmierdzę i jestem patola :D - pościel zmieniam co miesiąc, ale tylko dlatego, że dostaję z przydziału, jakbym miała sama prać to bym pewnie zmieniała co 2-3 miesiące - ubrania (co wrażliwsi moze lepiej nie czytajcie, bo zejdziecie z szoku): spodnie właściwie nie wiem, ale na pewno 5-6 razy zakładam te same, moze więcej, rzadko piorę, bluzki, podkoszulki zakładam po 3-4 razy chyba, że jest b. ciepło, upał to 1-2 razy, stanik co 2 tygodnie, w skarpetkach chodzę po dwa dni. Powód jest prosty - nie chce mi się prać :D wieszać, szkoda mi życia, jakbym chciała żyć w nieskazitelnej czystości to pół życia musialabym spędzać w pralni/łazience, wolę sie w tym czasie wyspać, bawić, uczyć nawet. Wrzućcie na luz co niektóre, bo ta żółć, która was zalewa jest gorsza niż nieuprany biustonosz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Potwierdzam! Brawo dla tej pani ;)

Udostępnij ten post


Link to postu