Odpowiedz na ten temat

Wrześniówki 2017

  • Dzidziulkowo 2017.03.17 [21:45]
    Trochę z innej beczki czy zaczynacie kupować juz coś dla dziecka np. Przewijak, laktator, smoczek, bujaczek itd. Czy jeszcze się wstrzymujecie. Ja z jednej strony nie chce za szybko kupować a z drugiej jak widzę ceny to bym sobie po malu kupowała żeby rozłożyć kwotę na 3-4 miesiące.
  • Bettyzgr 2017.03.18 [08:44]
    Zrobilam pappa i beta
    hcg i zapłaciłam nie robiłam darmowych bo koleś powiedział że bez sensu jest pappa robić dłużej niż po dobie od usg Jak czytam tę wasze wyniki skortgoeane i prawdopodobne to jestem trochę w szoku ze wyszło wam coś do np.20 tysiecy. To moja pieresza ciaza mam 28 lat i żadnych genetycznych chorób w rodzinie mojej ani Kamila i takich liczb to nie mam.wiem że zastawka obniżyła.trisomia 13mi się najbardziej obniżyła sle lekarz nawet o tym nie wspomniał bo mówi że jeśli już to żeby patrzeć ns trusomie 21 czyli zespół Downa ile tam wyszło a podstawowe było 780 iles a obnozilo mi się o 50.pewnie że lekarze chcą zarobić to pewne...Ale my też korzystamy robiąc te badania.niekoniecznie tak naprawdę zawsze trzeba ale ja tam już zrobiłam.w dodatku jestem ciągle chora.przed ciaza już mi jeden antybiotyk tak zrypal odporność ze nie mogłam sobie sąd rady a teraz tak samo.dziś biorę ostatni antybiotyk a zdrowa itak nie jestem.nie wiem co to będzie.nie mam już siły.na początku ciazy trochę lepiej mi było z tymi przrziebieniami a teraz znowu tragedia .gdzieś też czytałam że ta zastawka się nie domyka jak jest się chorym.Ale w co wierzyć to nie wiadomo.
  • Bettyzgr 2017.03.18 [08:46]
    Chyba ze tę wyniki się podwyższania też ze względu na kolejną ciaze
  • Pazdziernik2016 2017.03.18 [09:22]
    Ja tez mam 28 lat i to moja pierwsza ciaza. Czytalam ze prawdopodobienstwo uwaza sie za duze jesli jest ponizej 1:300, wiec mysle ze Twoje nadal nie jest zle. Dobrze ze zrobilas pappa to pewnie przynajmniej jakos sie uspokoisz po wynikach usmiech.gif
    Wyprawki jeszcze nie kupujemy, mamy tylko kilka ciuszkow ktore gdzies na zakupach wpadly nam w oko usmiech.gif dla dziecka siostry meza kupilismy Szumisia bo byly w super cenie w rossmanie ale okazalo sie ze juz ma, wiec pewnie zostanie dla nas oczko.gif
  • Bettyzgr 2017.03.18 [09:47]
    No ja też słyszałam.ja mam przeszło 700 na skorygowanym odnośnie jednej wady a w dwóch pozostałych przeszło tysiąc.i nie wiem jak to się wylicza ni cholery. Ja jeszcze nic nie kupuje no nie wiem jaka płeć póki cokażdy mówi że to jeszcze za wcześnie żeby powiedzieć.
  • redsky 2017.03.18 [10:56]
    hejka ja nie kupuje na razie nic, sporo mam po córce ale wiadomo że trzeba bedzie dokupić sporo. na szczescie wózek i łóżeczko mi odpada a to chyba najwieksze wydatki.u nas bedzie prawdopodobnie druga córeczka wiec juz wogóle ekstra ja sie bardzo cieszę i mąż też o ile sie sprawdzi oczywiscie bo na razie lekarz powiedzial na 80%.ale wiadomo ze najwazniejsze żeby było zroweusmiech.gif
  • Paelka 2017.03.19 [14:11]
    Pazdziernik2016 to ktoś mi głupot nagadał o tej zielonej herbacie widocznie, że odchudza oczko.gif Ja z niedowagą w poprzedniej ciąży przytyłam 14 kg. Jak wyszłam ze szpitala to od razu miałam 6 kg mniej, a potem stopniowo ze mnie uszła reszta, mimo że miałam nadzieję, że mi zostanie smutas.gif
    Dzidziulkowo ja dla dziecka na razie nie kupuję nic. Łóżeczko, wózek, fotelik i inne takie rzeczy mam po poprzednim dziecku, kupę ubranek tak samo, chyba że się okaże dziewczynka to jakiś sukieneczek jeszcze dokupię, ale to dużo później.
    Mi ten paskudny syrop z czosnkiem pomógł i przeziębienie mi przeszło jak ręką odjął.
    Jakie macie propozycje imion dla dzidziusia? usmiech.gif
  • Dziudziulkowo 2017.03.19 [14:22]
    Ja jak byłam przeziębiona to pomogł mi lipomal. To moje pierwsze dziecko i nic nie mam a też nie chce za wcześnie kupować ale już o tym myślę.
  • redsky 2017.03.19 [15:01]
    Dzidziulkowo ja poprzednio tez nic nie mialam ale zaczelam kupowac dopiero gdzies w polowie ciąży.
    Paelka to u mnie tak samo zaczelam ciąze z niedowaga i przytylam z 15 kg ale tez mi szybko spadło a myslałam ze chociaz z 3 -4 kg zostanie.ta ciąże zaczynałam jeszcze z niższą waga niż poprzednio ale to chyba ze stresu itd.
    ile ma twoje 1 dziecko synek tak?
    moja córa ma 3 lata i juz nie moze doczekac sie jak sie bedzie bawic z siostrzyczką usmiech.gif hehe
  • Paelka 2017.03.19 [15:17]
    Redsky mój synek ma już prawie 7 usmiech.gif trochę mieliśmy przerwy od pieluch oczko.gif
  • Pazdziernik2016 2017.03.20 [11:09]
    W weekend bylismy z mezem u jego siostry, ktora w zeszlym tyg urodzila - maly ma na imie Ksawery. My intensywnie myslimy nad imionami ale na razie nie mamy decyzji... pewnie zmobilizujemy sie kiedy poznamy plec oczko.gif Wczoraj za to bylismy w outlecie Smyka i kupilismy troche ciuszkow usmiech.gif maz juz bardzo naciska zeby zaczac szykowac pokoj, ale ja nadal go troche hamuje, bo nie chce zeby do wrzesnia wszystko stalo i sie kurzylo usmiech.gif na razie wyremontowal lazienke wiec sie czyms zajal na 2 tygodnie smiech.gif
    Nqjprawdopodobniej od tego tygodnia sprobuje wrocic do pracy- nadal mam mdlosci, ale to juz koncowka 15tyg wiec powinno byc coraz lepiej. W samej pracy pewnie jakos dam rade, gorzej z dojazdami, bo to ok godziny w jedna strone komunikacja miejska... Wy pracujecie? Planujecie pracowac?
  • Paelka 2017.03.20 [14:41]
    Ja pracowałam do 8 tygodnia ciąży. Miałam straszne mdłości, poza tym to praca w sklepie, więc wiadomo - ciągły kontakt z ludźmi, czymś się można zarazić, poza tym dźwiganie, niektórzy klienci potrafią wjechać w ciebie wózkiem, bo się zagapią pechowiec.gif
    Na dzień dzisiejszy przymierzam się do imion synek Konrad, a córka Emilia. Ale 2 tygodnie temu były inne imiona jeszcze, więc różnie może jeszcze być usmiech.gif
  • redsky 2017.03.20 [15:33]
    Ja nie pracuje jestem na L4 ale to głównie przez poronienie które było w zeszłym roku wole dmuchać na zimne,potem był ten krwiak.... po za tym współczuje kobietom które z takimi mdłościami jak bywaja na poczatku, muszą wstawać rano do pracy i pracować kilka godzin, ja kilka razy na początku nie mogłam sie zwlec z łóżka i funkcjonować w domu a co dopiero w pracy...
    U nas prawdopodobnie będzie Marcelinka a gdyby sie okazało że chłopak to Wojtek jeszcze myślę nad drugim imieniem bo u nas w rodzinie jest tradycja że nadaje sie dwa.
  • Pazdziernik2016 2017.03.20 [15:38]
    Ja pracowalam do 7tyg, potem mialam juz takie silne mdlosci ze nie dalam rady. Nawet w domu bylo mi ciezko wytrzymac. Do tej pory mdli mnie w ciagu dnia ale chyba sprobuje... przynajmniej wymioty od kilku dni ustaly.
  • Bettyzgr 2017.03.20 [16:36]
    ja do pracy nie wracam, dwa razy probowałam , raz udało się na 4 dni a drugi raz na trzy. Zresztą mi dwaj lekarze juz powiedzieli ze nie ma co chodzic i narazac sie na infekcje. Chciaz ja bym chetnie pochodzila, zalatwilam sobie 4 godzinny system pracy od 8 do 12 zgodnie z kodeksem pracy bo mam prace przy kompie. do pracy spacerkiem 10 min...ale wole nie ryzykować, jednak jestem narazona na stres i czesto na tle nerwowym pobolewaja mnie w pracy jelita. My z odswiezeniem pokoju sie do lata wstrzymujemy, wtedy przeprowaze się na te gorączki do rodzinnego domu z podwórkiem a chłop bedzie robił smiech.gifsmiech.gif nie bede musiała wąchać tych farb itd. a nie kupuje nic dopoki nie wiem w 100 procentach jaka płeć. zreszta jest na to kupa czasu. Na szczescie sponsor wozka sie znalazl - moja mama hehe. odlozona kasa narazie idzie na badania...czekam tez na to PAPPA z przerazeniem. Ja wiem ze jak chlopiec to bezapelacyjnie Krystian a dziewczynka Lilianna albo Dagmara. Dziewczyny wy tez mialyscie badz macie takie bole podbrzusza?idzie mi teraz 12 tydzien. juz w srode na pierwszym prenatalnym mialam wszystko nabrzmiale ale lekarz powiedzial ze to wiazadla, dzien pozniej na drugim prenatalnym lekarz powiedzial ze mam nabrzmiale bardzo jelita i wielkie wzdecia...tyle ze ja sie nomalnie wyprozniam..a wczoaj to mnie taaak bolalo najpierw w prawym pozniej w lewym boku ze wstac nie moglam...takie uczucie rozpierania i szczypania...troche ciagniecia...ale caly dzien mnie bolalo...dzis boli ale duzo duzo mniej. Podobny bol mialam przy infekcji intymnej wczesniej jak miałam takiej drobnej..wlasnie takie szczypanie...ale wtedy to ptzychodzilo i po kilku min prezechodzilo a teraz mialam prawie calyt dzien...przekrecic sie nie moglam...jakby jelita, jajniki, doslownie wszystko naraz. nie mialam zadnych upławów czy plamiem tylko ten bol. nie bralam zadnej nospy ale jak mnie zaatakuje drugi raz to wezmę.
  • Pazdziernik2016 2017.03.20 [17:47]
    Mnie co jakis czas brzuch pobolewa, wczesniej czesciej teraz troche rzadziej ale raczej nigdy nie trwalo to przez caly dzien. Glownie taki bol jak przed okresem i klocie jakby jajnikow. Ale nie ma co sie dziwic, w brzuchu rozgrywa sie prawdziwa rewolucja oczko.gif
  • Bettyzgr 2017.03.20 [19:43]
    nie no ...ten ból to od infekcji...po antybiotyku mi sie naprawdopodobniej zrobiła, chociaż brałam probiotyki ale z reguły tak jest....jutro ide na badanie moczu i od razu w ten sam dzien biore wyniki i ide do swojego gin. itak mialam miec wizyte w czwartek wiec przelozylam na jutro. zapalenie pecherza moze byc grozne wiec trzeba zwalczyć, pozatym jak nie zwalcze to mi sie bedzie odnawiac. dzisiaj boli ale mniej...i caly czas to jest taki typowy infekcyjny bol. tylko teraz mnie dorwało porządnie. po prostu wszystko w ciązy chłone jak gąbka. Masakra jakas nie mam już siły. ale ja mialam klopoty wielkie uz przed ciaza z odpornoscia, eden lekarz mi przepisa antybiotyk ktory mi wszystko zaburzyl...podobno takie przywracanie odpornosci moze trwac nawet do roku...wiec jeszcze kilka miechow moze tak byc.
  • Bettyzgr 2017.03.20 [19:51]
    ale coś kosztem czegoś...ja np. nie wymiotowałam wcale...mdlosci mialam kilka razy...nie mialam i nie mam zawrotow glowy itd. raczej nie mam problemow z apetytem tak ogolnie. takim objawem ktory mam od poczatku to sa bolące piersi, które teraz zaczely mi bardzo rosnąc...slyszalam tez ze luteina wplywa dobrze na rozwoj ciazowy piersi...i widze roznice po tych 10 dniach stosowania zamiast dupchastonu. tylko ze w normalnym sklepie to ja juz stanika nie kupie. tylko jakies drozsze musze kupować i to tez byt duzego wyboru nie ma...miałam D a teraz mi urosly, nawet sportowe staniki koncza sie za sutkiem. żyły powychodziły. ale to dobrze.
  • A1986 2017.03.20 [19:57]
    A macie przeczucie co do płci? Wiecie w którym dniu zaszłyście? Ja od początku wiedziałam, że będzie chłopak...i będzie Marcel
  • Pazdziernik2016 2017.03.20 [20:17]
    Ja nie mam zadnych przeczuc co do plci usmiech.gif jutro zapisuje sie na usg polowkowe wiec wtedy dopiero sie dowiemy usmiech.gif chcemy tez isc na usg w 3d zeby miec zdjecia na pamiatke, kolezanka pracujaca w przychodni powiedziala ze najlepiej robic miedzy 22 a 28 tygodniem.
    Co do rosnacych piersi to jeszcze zanim wiedzialam ze jestem w ciazy to maz juz zauwazyl ze urosly oczko.gif ma chlopak oko usmiech.gif
  • Bettyzgr 2017.03.20 [21:17]
    Mi przed ciaza nie urosły ale się mega uniosly go góry.myślałam nawet ze to efekt ćwiczeń które zaczęłam stosować dwa tyg wcześniej i też facet od razu zauważył że aa jakieś inne.js przeczucia nie mam...raz wydaje mi się tak a zaraz inaczej więc już nie rozkminiam.byle mi badania wyszły ok i żebym się w końcu tych chorób wyzbyla.a płeć nie ma znaczenia...byle było ok...
  • Bettyzgr 2017.03.20 [21:20]
    A generzlnoe niby slodkie to dziewxzynka a kwasne chlopak a ja od początku ciazy tylko za słodkim jak nigdy a z jakoś tydzień temu mi się odwrocilo hehe. ..także raz tak raz inaczej.
  • Paelka 2017.03.20 [22:21]
    Ja dzisiaj pół dnia przeleżałam, bo miałam takie straszne zawroty głowy. Niby wyczytałam w internecie, że aż 70% kobiet w ciąży je ma, ale nigdy nie słyszałam od znajomych, żeby miały takie dolegliwości. A ja to normalnie dzisiaj odpływałam, głowa mnie bolała z jednej strony, jakby mi ktoś jakiegoś gwoździa tam wsadzał i w ogóle miałam jakieś mroczki przed oczami i jakbym sobie czymś oczy naświetliła np. patrząc długo w słońce pechowiec.gif
    Kiedy dokładnie robi się to usg połówkowe? I czy to jest samo usg czy też chcą dorzucać jakieś dodatkowe badania tak jak z tymi pappa? Pytałam już kiedyś, ale nikt mi nie odpisał jezyk.gif
  • Paelka 2017.03.20 [22:22]
    A z imion to jeszcze mi się Ignacy i Aniela podoba usmiech.gif no i Kornelia, Adam, Benedykt smiech.gif
  • gość 2017.03.20 [22:46]
    witajcie!!moge sie dołączyć?
    Ela.
  • Paelka 2017.03.20 [23:19]
    Jasne Ela, zapraszamy usmiech.gif
  • gość 2017.03.20 [23:50]
    to witajcie..usmiech.gif
    Jestem Ela mam 30 lat wtym roku,moja pierwsza ciaza mam termin 3 wrzesnia..usmiech.gif
  • Pazdziernik2016 2017.03.21 [08:37]
    Usg polowkowe robi sie przewaznie miedzy 21 a 22 tygodniem- tak mialam napisane na skierowaniu oczko.gif i chyba zadnych badan dodatkowych z krwi wtedy nie ma oczko.gif
  • Bettyzgr 2017.03.21 [09:01]
    Niby się robi w tych właśnie od początku po 20 tygodniu.Ale mi lekarz jeden powiedział że po 18 już żebym poszła...bo moja dzidzia jest trochę go przodu na usg niż czas rzeczywisty.Ale jeszcze mojej gin zapytam.dziś się umówiłam z badaniami moczu do niej...i dziś mi ból brzucha akurat przeszedł jak ręka odjal...Ale itak bym musiała iść bo zwolnienie mi się kończy.po polowkowym z krwi chyba nic nie ma ale mogą skierować na echo serca bo wtedy głównie się na sercu skupiają.mi koleś powiedział że jak zastawka się nie domknie to na echo będę musiała iść ale z tego co czytałam dużo kobiet musi chodzić bo albo jakieś szmerkii albo na prebatalnych jest ok wszystko a później się coś nie domyka...różnie przeróżnie to jest .mnam nadzieję ze nas to nie dotknie .noi takto to sprawdzają czy wszystko się dobrze rozwija.
    edytowano 2017.03.21 [09:03]
  • Pazdziernik2016 2017.03.21 [14:17]
    Dziewczyny, zaczynamy analizować temat remontu i zastanawiamy się jak to rozegrać, więc zapytam Was o zdanie usmiech.gif Szykujecie pokoj dla dziecka? Bo dla mnie wczesniej to było oczywiste, a teraz jak przyszło do konkretów, to stwierdziłam, że przecież i tak dziecko będzie musiało przecież najpierw spać z nami w sypialni, więc tam wstawimy łóżeczko... a tak się napatrzyłam na piękne pokoiki dla noworodków na instagramie oczko.gif i teraz się zastanawiam, czy przygotować pokoik dla dziecka, tylko lozeczko wstawic do nas, czy w ogole wstrzymac się z pokojem...

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...