Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Za co założyłyscie rodzinę? Kiedy zaczęlyscie lepiej zarabiać?

Polecane posty

Gość gość

Mam 24 lata, jestem po studiach. W pierwszej pracy zarabiałam 10 zł za godzinę okolo 200 miesięcznie.Teraz jestem na stażu za 1000 zł miesięcznie. Zastanawiam się, kiedy będzie mnie na coś stać? Na jakieś lepsze ciuchy, na pójście do kosmetyczki np czy wyjazd na wakacje. Czy w wieku 30 lat będę mogła sobie na to pozwolić? Jak to w Waszym przypadku było? Nie mam szans na założenie z facetem rodziny, na małżeństwo, mieszkanie, mając takie zarobki. Oczywiście on zarabia sporo więcej, ale i tak nas na mieszkanie nie stać. On ma pieniądze odłożone, ale bez kredytu się nie obejdzie. Ja mam 10 tys oszczędności, poza tym mogę liczyć tylko na pomocy rodziców w kwestii jakiegoś mieszkania. Nie mam jak na to oszczędzać. Czytam, że macie po 20-kilka lat i mieszkania, domy , dzieci. Jak było Was na to stać? Tylko ja w ty wieku tak gowniano zarabiam i jestem zwyczajnie biedna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mama małej Kasi
Napisz jak to zrobiłaś,że przy takich kiepskich zarobkach odłożyłaś 10 tysięcy? Zarabiam 4 tysiące, mąż 5200 i z trudem udaje się nam odłożyć kasę na wczasy.Mamy dwoje dzieci i kredyt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja w wieku 23 lat wyjechalam zagranicę razem z chłopakiem. Mieszkanie mąż dostał od rodziców. Po 3 latach przywiezlismy ok 200000 skończyliśmy studia i na start wystarczyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ona nie ma dzieci i kredytu. Więc odlozyla. Nic nadzwyczajnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość