Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

fionaa21

czy tanie srodki czystosci, srodki higieniczne sa duzo gorsze niz te firmowe?

Polecane posty

chodzi mi np o proszki do prania- czy taki produkowany dla tesco, czy clever( kosztuja 8 zl za 4 kg) sa gorsze od viziru, arielu itp? jesli tak, to w czym sa gorsze? gorzej piora, smierdza, czy co? to samo tyczy plynow do naczyn, do podlog, do kurzu, mydel itp..pytam, bo zawsze w domu kupowalismy te firmowe, ale teraz wyprowadzam sie bede zyc na wlasny rachunek(a jestem studentka) wiec oszczedzac trzeba. pamietam tylko, ze zawsze do mebli uzywalam pronto, a kiedys kupilam jakis tani spray za 3 zl i nie widzialam zadnej roznicy..a jakie Wy macie doswiadczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja kupiłam
żel do wc w biedronce i niczym się nie różnił od domestosa (poza ceną)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie są gorsze
płaci się głównie za markę,te niefirmowe nie odbiegają przeważnie jakością od tych firmowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flalalalalala
Proszki do prania do akurat warto kupować markowe. tak, widać różnicę, Białe żółknie, kolory bledną. Płyny do płukania - też warto zainwestować. Nic nie pachnie tak długo jak Lenor czy Silan. Cała reszta: róznica naprawdę niewielka. Płyn do naczyń, do podłogi, do wc itd - te tanie są spoko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flalalalalala
Ja kupuje tez płatki kosmetyczne marki Carefour, patyczki do uszy. Ale już np jeśli chodzi o wkładki higieniczne to wolę zainwestować w coś droższego. Tak samo jak tani papier toaletowy nie ma sensu - jest cieńszy, bardziej szorstki i wychodzi go więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flalalalalala