Odpowiedz na ten temat

jaki jest najlepszy depilator???

• gość 2016.07.26 [00:21]
    Ja także mam Panasonic ES-ED94-S503 z tymi wszystkimi bajerami i musze powiedzieć, że bardzo mnie one cieszą. Są przydatne, szczególnie często korzystam z pilingu, ale i ze złuszczania skóry na piętach, tym bardziej teraz latem. Depilator bardzo dokładny, chwyta też drobnicę. Niezły zestaw.
  • Tovcia 2016.08.02 [19:24]
    Ja mam wybrany depilator Depilator PHILIPS Satinelle HP 6422
    ,myślicie,że dobry będzie? W ogóle lepsze są dyski czy pincety? Pytam ,bo nie mam doświadczenia w tym kompletnie....
  • monte22 2016.08.04 [17:15]
    @Tovcia ja mam z pęsetami za niecałe 110zł ze sferisu, o którym ktoś wcześniej wspominał, depilacja trochę boli - szczególnie na łydkach, ale efekt jest bardzo zadowalający!oczko.gif
  • andreaandreopolus 2016.08.04 [20:14]
    http://www.sferis.pl/p/366781-depilator-laser owy-remington-ipl-6750-ipl6750.html Najlepsza i najskuteczniejsza metoda do tego bezbolesna
  • Tovcia 2016.08.05 [20:14]
    No na ten laserowy ze sferisu mnie nie stać...ale jakiś na pewno będę chciała mieć...
  • gość 2016.08.08 [23:59]