Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość bardzo zagubiona gosia

=======KUPOWANIE KOMPUTERA =======

Polecane posty

Gość bardzo zagubiona gosia

Cześć Bardzo proszę o pomoc :) jestem totalnym laikeim jeżeli chodzi o kupowanie komputerów. Ten, którego teraz używam ma 10 lat :D no i chyba czas go wymienić. Ale zupełnie nie wiem jak się to robi? :( Chciałabym kupić komputer, taki żeby był dobry :) żeby miał sporą pamięć, żebym mogła oglądać na nim filmy, żeby miał nagrywakrę etc. Zależy mi też na legalnym oprogramowaniu (Windows plus oczywiście jakiś antyvir) Mam też problem ze starym dyskiem, ponieważ mam na nim sporo ważnych dla mnie plików etc, jak to zrobić żeby przerzucić to na nowego kompa :( Chciałąm kupić jeszcze monitor. Ile ta cała akcja będzie mnie kosztować? Ja wiem, że te pytania są dosyć prymitywne, ale nigdy nie kupowałam kompa (ten kupili rodzice) Proszę ulitujcie się nad biedną kobietką, która się na kompach nie zna :(:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bardzo zagubiona gosia
jeeeeny, nikt nie chce pomóc czy nikt sie nie zna - w to drugie to nie wierze. Luudzie noooo :(:(:(:((::(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bardzo zagubiona gosia
spoko, ide sobie sama pomóc. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
idz do salony komputerowego tam ci pomogą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość komputerowiec34
droga baaardzo zagubiona Gosiu. Kupowanie komputera to nie jest kupowanie bulki. Ty wiesz na pewno ze jest to bardzo skoplikowana czynnosc. Mysle ze powinnas przede wszystkim uzbierac sporo kasy. Najlepiej zaczac od sprzedarzy roznych wartosciowych rzeczy na allegro. Np. sprzedasz kilka kartek z Sopotu z Lat 60-tych i mozliwe ze n amyszke juz uzbierasz. :) LUV Ya