Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kolorowaaaa

prezent na urodziny mojego chłopaka

Polecane posty

Gość kolorowaaaa

No to może zacznę od tego że Krzysiek niedługo będzie maił urodziny, niedługo bo jeszcze trochę czasu jest ale zupełnie nie mam pomysłu co mogłabym mu kupic:D wiem, wiem będzie że powinnam sama wiedziec no i wgl ale no nic mi nie przychodzi do głowy;/ interesuje się on między innymi motoryzacją a ja w tej dziedzinie jestem całkowicie zielona:D proszę o pomoc!:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dragon woman
Proponuję zrobić fotoksiążkę tego typu http://fotobistro.pl/zycie-jest-piekne z waszymi zdjęciami :) mój chłopak się bardzo ucieszył jak podarowałam mu taki prezent na jego urodziny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a jaki masz budżet na to przeznaczony? przepraszam, że tak pytam wprost, ale nie chce wypalić z pomysłem, na który musisz wydać 1000 zł, a Ty masz na przykład 150 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
z anala pewnie bardziej by się ucieszył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
też na motoryzacji się nie znam, ale może jakieś słuchawki nauszne lub douszne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
fajny pasek, najważniejsze to właśnie trafić z pomysłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość milenazwwa
Kup mu koszulkę z nadrukiem związanym z jego pasją. Na https://www.didwear.com/ masz duży wybór różnych więc poszukaj może coś Ci wpadnie w oko. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość justynianka