Odpowiedz na ten temat

Twojebuty.net . E markowi To oszuści ,nic nie kupujcie

  • gość 2017.03.07 [20:34]
    @spamp
    Możesz podac jakieś dane ? Wysyłam majle codziennie Ale nic z tego. Jestem zszkowana. Tracę nadzieję na odzyskanie pieniędzy
    Jak buty dojdą odrazu je odesle. Tylko proszę o dane
    julia.jast@wp.pl
  • gość 2017.03.08 [13:19]
    e-markowi to oszuści!
    buty dotarły po m-cu - inne niż zamówione dodatkowo kiepskie podróbki.
    kontaktu z firmą brak - dodatkowo otrzymałam wezwanie do zapłaty podatku vat z urzędu celnego na 86zł za towar z chin!!!
    dzwoniłam do europejskiego rzecznika konsumenta - rozkładają ręce - mówią że to oszuści, bo spraw przeciw nim mają sporo, radzą złożyć doniesienie na policję. pod wskazanym adresem przez firmę i w Krakowie i w Londynie NIC NIE MA.
  • gość 2017.03.09 [14:57]
    podaję e-mail kaper396@gmail.com też mam podobnie buty zamówiłem w tym tygodniu i sam na siebie ukręciłem bat
  • spamp 2017.03.10 [22:17]
    Podaje dane, które dostałam do zwrotu butów;
    FORULARZ ZWROTU TOWARU – sklep E-markowi
    Lipska 57/36 30-721 Kraków
    1. Wypełnia zwracający:
    Data otrzymania towaru: …………………………………………..
    Imię i nazwisko: ……………………………………………………
    Adres: …………………………………………………… …………
    Telefon kontaktowy: ………………………………………………..
    Numer zamówienia Ilość Wartość Przyczyna zwrotu*
    * przyczyna zwrotu nie jest obowiązkowa
    Proszę o zwrot wartości zwracanego towaru na konto bankowe:
    Numer rachunku:
    Uwagi: …………………………………………………… ……………………………………
    Oświadczam, że znane są mi warunki zwrotu w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
    Czytelny podpis zwracającego
    ( wstawiam skopiowany formularz zwrotny, tabelka jest nie widoczna)
  • gość 2017.03.11 [02:07]
    Ja pierrdole, też dalem się nabrać, zamówiłem buty 3 dni temu i nie poczytałem opinii a teraz napisalem maila ze chce to anulować i chce zwrotu pieniędzy co jeszcze mogę zrobić? Mój mail to borewiczx2@gmail.com
  • gość 2017.03.13 [08:08]
    również zostałam oszukana 23.02.2017 przelałam pieniądze do tej pory towaru brak dostałam odpowiedź na maila , że rzekomo osoby u których kupiłam przedmiot skopiowały stronę i podszywają się pod e-markowi.pl
    Proszę o podpowiedź jak dalej działać
  • nordi 2017.03.13 [11:47]
    buty na pewno przyjdą, spokojnie. 30 dni roboczych to kupa czasu. moje przyszły, ale to podróby i w dodatku za małe. odsyłam na formularz zwrotu który koleżanka wrzuciła.
    spokojnie, piszcie do nich maile, bo odpisują jak coś.
    poczekajcie cierpliwie i odeślijcie buty. dostaniecie zwrot na pewno pieniędzy. pozdrawiam wszystkich wkręconych, trzymajcie sie!
  • gość 2017.03.14 [12:48]
    Zamówiłam buty 21 stycznia, po czym (niestety) weszłam na to forum... Spanikowałam i pisałam do e-markowych maile codziennie i upierałam się przy prośbie o przesłanie numeru do śledzenia przesyłki. Dostałam go 13 lutego. Byłam przekonana, że to ściema lub że w przesyłce znajdę kilo ziemniaków. Paczka dotarła 6 marca (jak wyliczyłam, 10 marca mijało 35 dni roboczych). Buty (AirMaxx)są oryginalne, sprawdzałam ze wszystkimi możliwymi wskazówkami, nie śmierdzą i są mega wygodne. Dostałam też certyfikat autentyczności Nike. Jedyne co, to zamawiałam 38,5, a przyszło 39 - w moim przypadku to niewielka różnica. Cóż, więcej na pewno nie zamówię towaru na e-markowych, ale nie traćcie nadziei usmiech.gif
  • gość 2017.03.14 [12:50]
    Proszę o wysłanie namiarów na tego pana.
    karolina.wilczy nskaa@gmail.com
  • gość 2017.03.14 [14:35]
    Witam do mnie buty nie dotarły od grudnia, po kilkunastu dniach i tygodniach zero kasy i butów. Dzisiaj złożyłam zawiadomienie o popełnieniu oszustwa do Prokuratury jeżeli ktoś jest chętny dołączyć się do wspólnego zawiadomienia proszę pisać na prv. Eve.pa@wp.pl
  • gość 2017.03.14 [15:44]
    Buty dotarły dziś (przelew 04.02.2017) ale to oczywiście podróby.
    Mam pytanie do Was czy po zwrocie obuwia zwrócili Wam pieniądze ?
    Nie wiem czy warto tracić czas i pieniądze na przesyłkę a zwrotu pieniędzy od tych oszustów i tak nie będzie.
    Proszę o odpowiedź i z góry dzięki.
  • Ajcyrtap21 2017.03.15 [07:48]
    Wczoraj dostałam od nich buty. Czekałam od 7 lutego. Wcześniej zniecierpliwiona wysłałam do nich maila, o dziwo odpisali, w prawdzie po kilku dniach. Ze czas realizacji jest do 30 dni roboczych. Zmieścili się w czasie, gdyż termin mijał 17 marca.
    Otóż buty wysłane z Hong Kongu, są w pudełkach dokumenty, skąd pochodzą (zamówiłam 3 pary). Jest pełen adres skąd to pochodzi, wrzucam link, bo już to wszystko prześledziłam:
    http://www.nextstophongkong.com/nike-outlet/
    Szału nie ma, jak za te 800 zł, ale czego ja mogłam się spodziewać, jak AirMaxy mają takie ceny. Człowiek to czasami głupi jak but (oby nie chiński). Wiele lat kupuję przez Internet, jednak taki numer, to dopiero pierwszy raz.
  • bieszczad 2017.03.15 [13:02]
    Ja zamówiłam buty i zapłaciłam po czym przeczytałam komentarze i stwierdziłam, że będzie po butach i pieniądzach czekałam miesiąc ,bo było napisane w mailu że taki termin może być. Po czym napisałam do nich, że czekam dosyć długo, czy buty przyjdą a jeśli nie to czy mogę otrzymać zwrot gotówki i przyszedł mail z przeprosinami i prośbą o podanie konta, Po paru dniach dostałam pieniądze. Jestem w pozytywnym szoku. Pozdrawiam
  • gość 2017.03.15 [17:40]
    E- markowi oszukują ludzi już od czerwca 2015, wiele ludzi zgłaszało już sprawę na policję a oni nadal pozostają bezkarni !
    Czy naprawdę nie ma możliwości zablokowania im tego sklepu internetowego, czy nie ma sposobu aby ich ukarać ?
    Co odpowiada policja i prokuratura w tej sprawie ?
  • gość 2017.03.16 [22:33]
    ja też poproszę o informację jak z nimi walczyć marcin_ropelewski@wp.p l
  • skapol 2017.03.17 [05:17]
    Witam ja wczoraj zamówiłem buty jednak po przeczytaniu opini wiem że nie będę jedynym rodzynkiem który dostanie zgodny produkt jesli wogóle dostanie. Dlatego prosze pomóżcie dawidekskapczyk@gmai l.com
  • glizdogon 2017.03.17 [09:17]
    słuchajcie ludzie!
    jest grupa na fb, dołączcie do niej i tam czytajcie posty. buty wam przyjdą, mają na to aż 30 dni roboczych, więc to kupa czasu! u mnie tak to wyglądało. odesłałem tego samego dnia z formularzem zwrotu, który jest na tej grupie na facebooku i po paru dniach w końcu odzyskałem pieniądze. nie poddawajcie się! tylko bądzcie cierpliwi, bo badziewie z Chin idzie bardzo długo. nie dajcie cię wkręcić też na certyfikaty obuwia (które otrzymacie wraz z butami w środku pudełka), bo nie są one prawdziwe. Pozdrawiam!
  • gość 2017.03.17 [09:25]
    A jak ta grupa się nazywa
  • gość 2017.03.17 [16:58]
    Dostałam wczoraj zwrot pieniędzy za buty. Nie poddawajcie się, spamujcie ich mailami, w końcu się odezwą.
  • gość 2017.03.17 [18:07]
    Ja zamówiłam buty 13 dni temu, nie miałam pojęcia że tyle osób zostało oszukanych i teraz żałuję że nie poczytałam o tym sklepie wcześniej. Mam nadzieję że jakimś cudem buty będą oryginale w dobrym stanie jeżeli w ogóle dojdą. Ale jeżeli zostałabym oszukana to co miałabym zrobić najpierw? Nie chcę tego zostawiać ze względu na to że ta firma nie powinna już istnieć po tylu oszustwach. Jeżeli jest ktoś kto chciałby mi wysłać jakiś kontakt do firmy byłabym wdzięczna.
    Mój email : werzela2002@gmail.com
  • gość 2017.03.17 [18:17]
    jeśli płaciliście kartą kredytową albo zwykłą poprzez neta, możecie łatwo odzyskać pieniądze poprzez chargeback. Zadzwońcie do banku, poproszą was o zamówienie, planowany termin dostawy itp. Mastercard i visa zwrócą wam kasę.
  • gość 2017.03.17 [18:59]
    Również proszę o formularz zwrotu na maila karolina794@o2.pl
  • gość 2017.03.19 [23:09]
    Najprawdopodobniej również zostałam oszukana...Czekam na paczę już 20 dni i nadal nic ..Szkoda mi tych 250 zł które zapłaciłam
  • gość 2017.03.20 [11:23]
    Zamówiłam kurtkę i....dostałam ja po 30 dniach. ?Jest taka sama, jak na zdjęciu, tylko, niestety strasznie brzydko pachnie....stęchlizną, nawet pranie nie zlikwidowało tego zapachu. Kurtka po praniu zmieniła się...wypełnienie zbiło się i kiepsko wygląda.
  • gość 2017.03.21 [08:44]
    Czy ktoś może mi pomoc? Wpłaciłam jak większość z Was kasę z góry. Ale co mogę zrobić , zeby anulować to zamówienie i poprosić o zwrot gotówki? Pomocy!!! Zamówiłam kilka par i przelałam dużo pieniędzy smutas.gifs4d@vp.pl
  • gość 2017.03.22 [23:17]
    A czy jest ktoś kto może chciał reklamować buty ? Bo mi w sumie to co dostałam po wielu dniach oczekiwań dotarło ale jest w nich spory mankament, który wyszedł po kilku dniach użytkowania (zepsute wejście do ładowania LED) ? Nie wiecie czy jest możliwość jakiejś naprawy ?
  • gość 2017.03.23 [07:39]
    Witam.
    Wczoraj dotarły buty (zamówione 20 lutego). Buty oczywiście wyprodukowane w Vietnamie ale o dziwo w bardzo dobrym stanie. Do butów załaczony jest jakby paragaon ale oczywiście w walucie Vietnamskiej i w tym jęzku. Żadnych nieprzyjemnych zapachów żdnych zawilgoceń, chociaż pudełko troche pogniecione. Jedyny mankament to wypadająca wkładka. Oczywiście problemy były z korepsondencją ze sklepem. Ale moja rada poczekajcie te 30 dni ale dni roboczych. Może będzie mieli tyle szczęścia co ja. Pozdrawiam
  • gość 2017.03.23 [13:11]
    Przyszły do mnie buty po ok 2 miesięcach.Odesłałam do Krakowa po ok 10 dniach zwrócili pieniądze.
  • gość 2017.03.23 [18:56]
    Hej, zamawiałem buty 9 lutego i dzis 23 marca mija 30 dni roboczych juz myslalem ze po butach i kasie ale w skrzynce na listy awizo na poczte ktore leżało tam od pon czyli 20 marca. Odebrałem buty i o dziwo nie różnią sie za bardzo od tych które mierzyłem w sklepie adidasa (ADIDAS TUBULAR X PK) do tego w pudełku dołączony jakis certyfikat z hologramem adidasa i jakies inne karteczki, buty sa wygodne wiec ich nie odsyłam a ile w nich pochodze to sie okaze.
    Pierwsze wrazenie pozytywne jakby nie te długie czekanie.
    Napiszcie do nich maila ze chcecie nr przesyłki, poczekajcie te 30 dni roboczych i moze i wam przyjdzie normalne zamówienie. Pozdrawiam
  • gość Marta 2017.03.24 [14:31]
    Witam,
    Proszę o pomoc zamówiłam buty i pewnie nie ich nie otrzymam...
    Mój mail: wojtaszekmarta@o2.pl

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...