Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Katijuszka

Brak czasu na odchudzanie..

Polecane posty

Gość Katijuszka

Witajcie. Jestem zapracowaną młodą mamą, wiem, jak pewnie wiele osób tutaj. Do tego studiuję zaocznie i opiekuję się chorą mamą. Jestem zmęczona, a z powodu wiecznego braku czasu, ostatnio bardzo zaniedbałam swoją dietę. Przybrałam trochę, nie tylko na wadze, a w boczkach, brzuchu i o zgrozo! na ramionach. W gruncie rzeczy chciałabym schudnąć ok. 10 kg (do wakacji). Ale nie mam czasu na ćwiczenia, siłownię, po prostu nie mam i tak jestem w ciągłym ruchu... Problem też z przygotowywaniem posiłków, często po prostu zjadam resztki po dziecku.. Macie jakieś pomysły, na niskokaloryczne dania, które pomogą mi zrzucić te nadprogramowe kilogramy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Najszybsze takie posiłki to: sałatki. Przeróżne. Możesz po prostu ugotować pierś kurczaka dodać do sałaty i pomidorów. Trochę przypraw i danie gotowe. Jasne, że ciężko non stop jeść sałatki ale to dobre szybkie danie :) Można też sięgnąć po jakieś zamienniki posiłków z półki "dietetyczne". Ja do szkoły biorę batony z Rossmana (smartfood) z dużą ilością białka. Są bardzo syte więc starczają mi za "obiad na mieście" :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Lepsza pierś z indyka, niż z kurczaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość abran
Jeśli się chce to zawsze znajdzie się czas na ćwiczenie. Wystarczy Ci 20 minut dziennie i już będzie lepiej. Pomyśl o tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gavist
Wszystko jedno jakie mięso, byleby było w miarę chude. Nawet wieprzowina się nada jeśli jest to np. polędwiczka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość