Odpowiedz na ten temat

CHCĘ SCHUDNĄĆ :)

  • Azja_1212 2017.03.20 [09:57]
    Cześć Dziewczyny usmiech.gif
    U mnie dziś jakiś spadek formy po pierwsze boli mnie dziś noga nie wiem czy to po basenie nowa aktywność po operacji może dlatego a po drugie boli mnie dziś mega głowa źle się czuję i jest mi słabo, pogoda za oknem beznadziejna może dlatego smutas.gif
    Olej który ja mam to: http://www.rossmann.pl/Produkt/Food-Beauty-na turalny-nierafinowany-olej-kokosowy-450-ml ,385520,6585
    bardzo dobry i pachnie kokosami jak Rafaelo
    Dziś w planach mam prasowanie a później rehabilitacja.
    Piszcie co u Was?
    13.02 - dieta niskowęglowodanowa, start - 82,6 kg. , 17.02 - 80,08 kg., 24.02 - 80 kg., 10.03 - 79 kg., 16.03 - 77,5 kg.
  • Fili80 2017.03.20 [10:22]
    Cześć jestem i ja usmiech.gif
    Phuerka usmiech.gif no mnie także dopadają takie przesilenia ale chwila drzemki lub poleżenia i siły witalne wracają. Za godzinę ma zacząć się wiosna więc może być już tylko lepiej kwiatek.gif
    co do wagi to u mnie zastój ale dostałam okres i wszystko się wyjaśniło
    Kobiecekształty usmiech.gif spoko ja także z napisaniem chwilę mi zajęło. Co do oleju to musimy być nierafinowany extra virgin jak do kawy. Ja piję kawę z oczkami tego oleju powinno się kawę zmiksować takim spieniaczem do kawy no kupiłam ale zaparzyłam kawę sypaną i jak włączyłam ten spieniacz to cała ja, blat i wszystko do około było w tej kawie fusach wyglądało jak po przejściu Twojego kota oczko.gif
    kwiatek.gif miłego dnia życzę kwiatek.gif
    03.01.2017 START - ...- 77,6 kg... cel...- 69 kg (66-67)....... Obecnie 71,4 kg po tygodniu spadek 1,2 kg (od startu MINUS 6,2 kg)
  • gość 2017.03.20 [10:34]
    Up
  • gość 2017.03.20 [10:35]
    Up
  • gość 2017.03.20 [10:51]
    Up
  • gość 2017.03.20 [10:52]
    Up
  • Azja_1212 2017.03.20 [10:55]
    A gdzie mój wpis
    13.02 - dieta niskowęglowodanowa, start - 82,6 kg. , 17.02 - 80,08 kg., 24.02 - 80 kg., 10.03 - 79 kg.
  • gość 2017.03.20 [10:55]
    Up
  • Paulina843 2017.03.20 [11:35]
    życzę powodzenia!!! usmiech.gif
  • kobiecekształty 2017.03.20 [12:25]
    Azja u mnie też spadek formy .. katastrofa.... jakaś dobita jestem...
    FILI - no to ja nie wem czy on jest nierafinowany. musze przeczytac - tzn ten mój olej usmiech.gif
    start 13/01/17 -108,3kg /175cm; 19/01/17 - 106,6 kg; 26/01/17-104,7kg; 2/02/17-105,3kg -@ (buuuu) 9/02/17 - 103,8kgpo miesiącu czasu 13/02/2017 104,3kg spadek równy i pewny 4kg 16/02/17 - 103,7kg . Po równym miesiącu znów waga ruszyła 16/03/17 103,1kg - warto było przeczekać kryzys
    edytowano 2017.03.20 [15:47]
  • gość 2017.03.20 [12:28]
    Idź zrobić kupę
    Będziesz lżejsza usmiech.gif
  • Azja_1212 2017.03.20 [13:35]
    Ja nawet jeszcze nie jadłam u na razie nie dam rady tak mi niedobrze parze miętę może będzie po niej lepiej kurcze już dawno nie czułam się tak źle.
    13.02 - dieta niskowęglowodanowa, start - 82,6 kg. , 17.02 - 80,08 kg., 24.02 - 80 kg., 10.03 - 79 kg.
  • PHUERKA 2017.03.20 [13:46]
    No to dołączam do klubu,u mnie też jakaś depresja....
  • Fili80 2017.03.20 [15:13]
    Oj dziewczyny ale Was dopadło smutas.gif
    ja dopiero dziś kończę pracę zbieram się i zjem już w domu na spokojnie.
    Do potem liczę, że humory wrócą
    03.01.2017 START - ...- 77,6 kg... cel...- 69 kg (66-67)....... Obecnie 71,4 kg po tygodniu spadek 1,2 kg (od startu MINUS 6,2 kg)
  • karinakot 2017.03.20 [15:31]
    Myślę, że powinny pomóc herbatki Slim Herbal System. Sama jestem na takiej diecie już prawie miesiąc i czuję się o niebo lepiej. Już pomijam to, że waga spadła, ale bardziej się cieszę z lepszego samopoczucia. Czuję się lepiej, mam więcej siły, lepiej śpię, przestałam tak obsesyjnie podjadać jak wcześniej.
  • kobiecekształty 2017.03.20 [16:21]
    u mnie z humorem nic lepiej .. trzeba się chyba przespać i jutro wstac prawą nogą....
    start 13/01/17 -108,3kg /175cm; 19/01/17 - 106,6 kg; 26/01/17-104,7kg; 2/02/17-105,3kg -@ (buuuu) 9/02/17 - 103,8kg po miesiącu czasu 13/02/2017 104,3kg spadek równy i pewny 4kg 16/02/17 - 103,7kg . Po równym miesiącu znów waga ruszyła 16/03/17 103,1kg - warto było przeczekać kryzys
  • Ana311 2017.03.20 [17:16]
    Dieta w 2 dni !! Bardzo skuteczna ! Ja sprawdziłam i jestem w szoku !!! Tutaj link http://i4you.pl/?u=Dieta715
  • PHUERKA 2017.03.21 [09:23]
    Hejka dziewczyny,
    Jak tam u was ? U mnie kolejny słaby dzien, na prawde nie wiem co sie dzieje?czy to pogoda?W dodatku waga nie motywuje i brak checi na wszystko?
    Jestescie?
  • kobiecekształty 2017.03.21 [09:43]
    hej laski
    No u mnie owiee lepiej, fakt faktem coś nie mogłam spać w nocy, ale owiele lepiej się czuję niż wczoraj. bardziej pozytywnie nastawiona. Ale widzę że pustki dzisiaj niesamowite - co tam u was? jak samopoczucie.
    Mnie dziś rano korciło żeby wleźć na wagę, ale stwierdziłam że lepiej jednak poczekać do czwartku, bo jakoś lżejsza się nie czuję :/
    start 13/01/17 -108,3kg /175cm; 19/01/17 - 106,6 kg; 26/01/17-104,7kg; 2/02/17-105,3kg -@ (buuuu) 9/02/17 - 103,8kg po miesiącu czasu 13/02/2017 104,3kg spadek równy i pewny 4kg 16/02/17 - 103,7kg . Po równym miesiącu znów waga ruszyła 16/03/17 103,1kg - warto było przeczekać kryzys
  • Fili80 2017.03.21 [12:18]
    Cześć usmiech.gif
    jestem, jestem usmiech.gif tylko wiecie ja dziś wolne to nie wiadomo gdzie ręce wsadzić do tego za chwilę przyjedzie do mnie dziewczyna zrobić paznokcie.
    Wczoraj byłam na Aqua areobiku fajnie tylko woda zimna bo ćwiczyłyśmy w dużym basenie całkowicie zanurzone - naprawdę fajna sprawa jak macie możliwość polecam.
    Moja najstarsza nie weszła ze mną na basen a pierwszy raz poszła na siłownie i spodobało się. Myślałam, że będzie mieć zakwasy jak to dziecko bo ma 11 lat dorwie się do bieżni do rowerka, że dziś nie będzie chodzić a tu proszę nie ma o dziwo i deklaruje
    03.01.2017 START - ...- 77,6 kg... cel...- 69 kg (66-67)....... Obecnie 71 kg po tygodniu spadek 0,4 kg (od startu MINUS 6,6 kg)
  • TwojLekarz 2017.03.21 [12:34]
    Jak szybko schudnąć? Np. 10 kg w miesiąc? Myślisz, że to nierealne? W takim razie lepiej zobacz jak mi się to udało usmiech.gif
    https://schudnijdolata.wordpress.com/2017/03/ 21/jak-szybko-schudnac/
  • Fili80 2017.03.21 [14:21]
    Już jestem z nowymi paznokciami usmiech.gif ach jak to kobiecie niewiele trzeba do szczęścia.
    Phuerkausmiech.gif jestem, jestem. Faktycznie musi być jakieś przesilenie wiosenne bo i ja to odczuwam.
    Kobiecekształtyusmiech.gif to dobrze, że samopoczucie lepsze.
    to na tyle usmiech.gif
    03.01.2017 START - ...- 77,6 kg... cel...- 69 kg (66-67)....... Obecnie 71 kg po tygodniu spadek 0,4 kg (od startu MINUS 6,6 kg)
  • Fili80 2017.03.21 [14:26]
    Dostałam odpowiedź i ja przy swojej diecie herbaty czerwonej nie mogę smutas.gif nie otrzymałam wytłumaczenia.
    03.01.2017 START - ...- 77,6 kg... cel...- 69 kg (66-67)....... Obecnie 71 kg po tygodniu spadek 0,4 kg (od startu MINUS 6,6 kg)
  • mollyy 2017.03.21 [14:42]
    Też się odchudzam usmiech.gif
  • Fili80 2017.03.21 [15:08]
    Zapomniałam o najważniejszym UWAGA !! UWAGA!! nie wiem czy to waga się popsuła ale nie ważne - pokazała się 6 z przodu dziś rano !!!! hura usmiech.gif to było moje marzenie blisko 2 lata
    co prawda było 69,9kg ale nie ważne jak się już raz pokazała to tylko lepiej może być
    muszę kupić te perfumy Phuerki bo nagroda się należy !!!! Kobiecekształty usmiech.gif pamiętaj tam o perfumach dla mnie i jaki to ok. będzie wydatek ?
    03.01.2017 START - ...- 77,6 kg... cel...- 69 kg (66-67)....... Obecnie 71 kg po tygodniu spadek 0,4 kg (od startu MINUS 6,6 kg)
  • PHUERKA 2017.03.21 [15:33]
    Hejka dziewczyny,
    powiem wam ze u mnie kolo 11 wyszlo slonko i poszlam z malym na dlugi spacer i od razu lepiej sie poczulam.mialam ochote az skakac z radosci. Widac wiec ze przyczyną mojej depresji jest wlasnie brak slonka, deszcz i ta szarosc .
    Oczywiscie pogoda znowu sie popsula ale naładowałąm baterie usmiech.gif
    fili- waga na pewno sie nie zepsula!gratulacje!
    szczerze mowiąc dziwne dla mnie ze nie podał Ci argumentu,jak dla mnie małoprofesjonalne.
    To prawda,czasem nie wiele potrzeba by sie usmiechnac.Ja czekam az moja mama wyzdrowieje i bede mogła pojsc do fryzjera bo nawet nie mam z kim zostawic dziecka. Mąż praca, siostra praca a tesciowej nie zostawie i dalszej listy nie ma.
    Jak chce isc do kosmetyczki,destysty ,fryzjera zawsze moja mama zostaje z małym.
    Twoj lekarz- a 20 sie nia da w tydzien??albo 30??
  • Azja_1212 2017.03.21 [17:19]
    Cześć Kochane
    Przepraszam że dopiero się odzywam ale jakoś tak od rana mi zeszło
    Wstałam ładnie o 6 i poszłam na kijki więc jak się domyślacie dziś jest o niebo lepiej wyobraźcie sobie że wczoraj mi przeszło dopiero jak zjadłam kanapkę z serem żółtym wiem że przy mojej diecie to nie najlepsze rozwiązanie ale najważniejsze że pomogło teraz tylko aby z ketozy nie wyjść no ale co się stało się nie odstanie.
    Wczoraj miałam bardzo ciężki dzień nie wiem dlaczego ale też myślę że to przez pogodę
    Dziś już ładnie zjadłam na obiadek karkówkę i zero odstępstw
    Fili gratuluję 6 z przodu może i ja kiedyś zobaczę usmiech.gif
    Phuerka super że naładowałaś baterie.
    Kobiecekształty w czwartek będzie wagą w dół jak się dobrze czujesz. Pijesz kawę z olejem
    13.02 - dieta niskowęglowodanowa, start - 82,6 kg. , 17.02 - 80,08 kg., 24.02 - 80 kg., 10.03 - 79 kg.
  • PHUERKA 2017.03.21 [17:30]
    Dziewczyny,kupilam ten olej jakbylam na spacerze i pomyslałam ze spróbuje skoro tak pyszna i smakuje jak raffaello jezyk.gifjezyk.gif
    Domyslam sie ze nie ,moge posłodzic kawy prawda?
  • PHUERKA 2017.03.21 [17:36]
    I jak przechodziłam kolo salonu z okularami to weszlam i przymierzylam kilka par, bo musze kupic w tym roku nowe.I byly jedne takie superanckie, chyba bede musiala po nie wrocic. Szczescie nie zdecydowalam sie ich kupic od razu,bo w domu okazalo sie ze karta płatnicza została w domu a ja miałam niewiele wportwelu wiec troche byloby wstyd.
    A tak wtemacie okularów, to jak osiągne swoj ostaeczny cel czyli plaski brzuch(nie wazne przyjakiej wadze) tokupie sobie moje ulubione ray ban wayfarerserduszko.gif ale na to musze jeszcze poczekac,chwilowo zadowole sie tamtymiusmiech.gif
  • kobiecekształty 2017.03.21 [18:13]
    FILI - gratulujeusmiech.gif naprawdę super ... musisz być szczęśliwa usmiech.gif
    start 13/01/17 -108,3kg /175cm; 19/01/17 - 106,6 kg; 26/01/17-104,7kg; 2/02/17-105,3kg -@ (buuuu) 9/02/17 - 103,8kg po miesiącu czasu 13/02/2017 104,3kg spadek równy i pewny 4kg 16/02/17 - 103,7kg . Po równym miesiącu znów waga ruszyła 16/03/17 103,1kg - warto było przeczekać kryzys

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...