Odpowiedz na ten temat

DIETA dr Dukana kto chce się przyłączyć ZAPRASZAM

  • Dukanka 2016 2016.10.25 [14:08]
    Witajcie usmiech.gif
    prawdopodobnie jest już taki wątek na kafeterii, ale jest on już pełen osób, które zaczęły tę dietę i wycofały się gdzieś w trakcie, tak więc proponuję zacząć na nowo z nową kartą - jeśli ktoś jest chętny zacząć lub np.: jest na tej diecie i ją kontynuuje to jak najbardziej zapraszam do wspólnej wymiany doświadczeń i do motywowania się usmiech.gif
    Ja dziś zaczynam tą dietę - to nie jest mój 1 raz. Schudłam na niej kilka lat temu ok. 20 kg.
    Po ciąży zostały mi kilogramy a po zakończeniu karmienia piersią waga zaczęła wzrastać, więc jak dziś ustałam na wagę to się przestraszyłam - szybko poszłam do sklepu po składniki potrzebne do diety Dukana i wystartowałam dziś z wagą 91,3 kg na czczo po porannej toalecie i bez ubrań.
    Obecna waga: 91,3 kg
    Waga docelowa: 53 - 60 kg
    Do celu brakuje: 31,3 kg - 38,3 kg
    Faza 1: będzie trwać 10 dni - dziś 1 dzień
  • zbijamywage_pl 2016.10.26 [11:04]
    Olać Dukana, za duże ryzyko. To już lepiej jadłospis bez tłustego mięsa z większą niż do tej pory ilością warzyw,******* dodatkowo wspomagacz, jeśli ma być szybko np. http://zbijamywage.pl/preparaty-wspomagajace- odchudzanie/najlepsze-preparaty-wspomagajace-odchudzanie-top -3
    Walczysz z kilogramami? Zerknij na: zbijamywage.pl
  • malgosiaa 2016.10.27 [01:02]
    Jestem usmiech.gif ja jakiś czas liczylam kalorie i trochę bo aż 12kg zeszło ale nigdy nie uzyskalam takiego efektu jak po dukanie. Dodatkowo biorę therm line fast oczko.gif dukanko a czy ty badałas tarczyce?
    15.12.2013 nie mozemy sie doczekac naszej komyszki
  • gość 2016.10.27 [17:41]
    A wiesz, że Dukanowi zabrano prawo wykonywania zawodu lekarza? Zrujnował wielu ludziom zdrowie, m.in. tą dietą. Szarlatan i tyle.
  • Pola125 2016.10.27 [22:30]
    Hej dziewczyny, widzę aktywny wątek to się dołączę, bo większość for już dawno wymarlo.
    Na diecie jestem od początku miesiąca może bez 2-3 dni. Startuje z wagi 63, cel to jakieś 50. Na diecie nie jestem pierwszy raz, ale wcześniejsze próby zrzucenia paru kilo szybko kończyły się porażką ;( postanowiłam się rozprawić z moimi nadprogranowymi kilogramami już na zawsze. Od początku diety nie ważyłam się ani razu. Jest mi z tym dużo lepiej bo nie martwię się zastojami czy wzrostem wagi, na dniach będzie pierwsze ważenie i ocenia miesięcznych starań smiech.gif jestem po 5 dniach 1 fazy, a na drugiej stosuje 4pp/3 pw, chociaż dni warzywne wychodzą na weekendzie i zdarzają się nie małe grzeszki, białkowych dni przestrzegam usmiech.gif
  • malgosiaa 2016.10.28 [09:53]
    Pola! BARDZO chętnie zobaczę twoje wyniki bo nic tak bardzo nie motywuje oczko.gif po dwóch dniach diety na wadze 87,7 ! wow pechowiec.gif no i nie czuje się taka wielka i napuchnieta. co do wypowiedzi o zabraniu prawa do wykonywania zawodu. Nie tylko jego dieta była tego powodem wiec nie popadajmy w skrajność. Każda dieta jest zdrowa pod warunkiem stosowania jej z glowa- nie mam zamiaru stosować się w 100% jeśli zauważa ze coś jest nie tak. Dołączę wtedy warzywa i zobaczymy. Zdrowie najważniejsze co za tym idzie otyłość w moim przypadku tez nie jest zdrowa! Pozdrawiam
    15.12.2013 nie mozemy sie doczekac naszej komyszki
  • dukanka26 2016.10.28 [11:03]
    malgosiaa dokladnie to samo chcialam napisac to co Ty usmiech.gif wyjelas mi to z ust, ja mam takie samo podejscie do diety dukana jak Ty, ale jednak w moim przypadku ona tez jest najskuteczniejsza usmiech.gif
    badalam tarczyce w ciazy i mialam niedoczynnosc, po ciazy tez badalam i unormowalo mi sie, wiec juz nie mam niedoczynnosci
    u mnie po 3 dniach diety -2 kg na wadze
    dzień 1 - 91,3 kg
    dzień 2 - 90,2 kg
    dzień 3 - 89,6 kg
    dzień 4 - waga dziś rano 89, 3 kg
  • dukanka26 2016.10.28 [11:05]
    Pola witamy Cie usmiech.gif i czekamy z niecierpliwoscia az pochwalisz sie swoimi rezultatami usmiech.gif
  • dukanka26 2016.10.28 [12:18]
    malgosiaa masz jakies fajne przepisy na faze 1?
  • Pola 125 2016.10.29 [09:45]
    Kurde dziewczyny tak się wciągnęłam że w ogóle nie mam ochoty na warzywa, a wczoraj powinnam je już jeść, dziś postaram się ich dodać do kolejnych posiłków usmiech.gif
  • Pola125 2016.10.29 [17:46]
    Tak więc 4 kg mniej, oczywiście rano wyszedł duży wzrost tej wagi, mam nadzieję że wszystko się unormuje. Nie oczekiwałam cudów na diecie, ale niestety ten wynik mnie rozczarował smutas.gif Miał być dziś dzień warzyw ale zaczęłam od protein a potem kawałek pizzy... Teściom nie wypada odmawiać a od miesiąca u nich nie byłam jezyk.gif najwyżej odpuszczę dziś warzywa i jutro coś z nimi zjemusmiech.gif grzeszki się zdarzają ale walczę dalej, 9 kg do celu usmiech.gif
  • gość 2016.10.29 [22:58]
    Ja bylam na dukanie 5lat temu. Schudlam 15kg w 2,5 miesiaca bo tylko tyle mi trzeba bylo. Mialam wtedy cudowne cialko
  • tulio130 2016.10.31 [11:07]
    Ja nie polecam Dukana. Sama wolę się odchudzać własną dietą! Jem regularnie, biegam, przyjmuję African Mango http://szczupla-kobieta.pl i czuję się rewelacyjnie a gubione kilogramy tylko mnie napędzają by iść dalej!
  • Malgosiaa 2016.11.01 [19:14]
    Gdzie nie wejdziesz to te africango srango. Jak wam idzie dziewczyny? Mnie rozlozylo chorobsko wiec mam diete bez diety
    15.12.2013 nie mozemy sie doczekac naszej komyszki
  • KotkaDream 2016.11.01 [22:03]
    Witajcie od jutra zaczynam przygodę z dietą białkową.
  • Pola125 2016.11.02 [14:43]
    Hej, witamy i kciuki trzymamy usmiech.gif
    Jak tam dziewczyny wam idzie? U mnie po weekendzie w domu lekkie wahania ale waga znów poszła w kat na kilka tygodni smiech.gif obserwowanie ciała i ubrań lepiej mnie motywuje niż spadki i wzrosty na wadze, zwłaszcza że te długie ciężko zauważyc jezyk.gif
    Jak wam idzie? Bo ja się trzymam dzielnie, od poniedziałku trzymam się dzielnie protein jakoś w te dni nie grzesze smiech.gif dziś na śniadanie omlet z otrebami posmarowany lekko rozpuszczonym mlekiem w proszku bo jakoś pusto w lodówce a na słodkie chęć przyszła. Chyba Jaś choroba mnie łapię i śpię i jest i tak na zmianę a jutro egzaminy... I w piątek.. I powiedział ale do tego czasu może sie poprawie smiech.gif
    Juz nie mogę się doczekać grudnia, jak na święta pojadę do rodziców i dalszej rodziny usmiech.gif normalnie nie poznają mnie smiech.gif
    A jak Wam idzie, taką cisza na tym forum straszna?
  • malgosiaa 2016.11.02 [16:05]
    Ja tymczasowo dieta bez diety. Polamalo mnie do tego stopnia ze nie wychodze z lozka. Przestraszylam sie ze bola mnie nerki ale okazalo sie ze doszlo mi przewianie w plecach oczko.gif takze moje poczatki sa trudne i teraz zastanawiam sie czy na nowo startowac od pierwszego dnia? Bo niby bialka duzo ale nie tylko bialko
    15.12.2013 nie mozemy sie doczekac naszej komyszki
  • dukanka26 2016.11.02 [18:11]
    hej dziewczyny - nie pialam, bo mialam problemy z netem usmiech.gif ale juz jestem usmiech.gif
    u mnie dieta niestety poszla w las z roznych przyczyn, ale nie poddam sie i sprobuje zaczac od nowa usmiech.gif
  • Tysya 2016.11.03 [08:57]
    Hej dziewczyny usmiech.gif Dołączam do Was usmiech.gif
    Wczoraj zaczęłam I fazę z wagą 71.0 kg.
    Dzisiaj po 1. dniu I fazy jest - 69.7kg, czyli -1.3kg.
    edytowano 2016.11.03 [11:07]
  • dukanka26 2016.11.03 [10:53]
    hej Tysya usmiech.gif
    chyba 68,7 kg a nie 69,7 usmiech.gif
    gratulacje usmiech.gif
    rozumiem, że to Twoje już kolejne podejście do diety?
  • Tysya 2016.11.03 [11:09]
    69,7kg oczko.gif
    Pomyliłam się przy wadze początkowej, nie 70kg, a 71kg oczko.gif
    W 2012 roku schudłam z 75 kilogramów do 58 kilogramów. Wagę utrzymywałam do czerwca 2015 roku, później nie wiem co się ze mną stało, ale wróciłam do 74kg smutas.gif
    Nie, nigdy wcześniej nie odchudzałam się na Dukanie, raczej na MŻ i SB.
  • malgosiaa 2016.11.03 [11:58]
    Witaj! usmiech.gif ja dzisiaj jednak zaczynam od poczatku- dzien pierwszy oczko.gif na wadze 89,3. Czuje sie duzo lepiej wiec najwyzsza pora bo swieta tuz tuz a chcialabym wejsc w nowy rok jako nowa ja oczko.gif co do przepisow to ja nie pomoge bo pierwsza faza to u mnie eaczej kurczak serki ryby jaja
    15.12.2013 nie mozemy sie doczekac naszej komyszki
  • Tysya 2016.11.03 [22:16]
    Super, że jesteś i że nie jestem tutaj sama oczko.gif
  • Tysya 2016.11.04 [08:34]
    Po dwóch dniach 1 fazy na wadze 69,4kg
    Od początku -1,6kg
  • malgosiaa 2016.11.04 [08:36]
    Tysya najgorsze sa poczatki i wiele osob sue wykrusza- wlacznie ze mna bo po trzech dniach marzylam o misce wrzacego rosolu. Ale chciec to moc oczko.gif
    15.12.2013 nie mozemy sie doczekac naszej komyszki
  • Tysya 2016.11.04 [11:23]
    Też czasem mam słomiany zapał, ale chcę w końcu osiągnąć swój cel smiech.gif
    A oprócz diety, ćwiczysz coś? usmiech.gif
  • malgosiaa 2016.11.04 [12:51]
    Tysya tylko przysiady i skalpel ewy chodakowskiej. Boje sie obwislej skory ale mam nadzieje ze to pomoze. Super efekty jak na dwa dni! usmiech.gif oby tak.dalej !
    15.12.2013 nie mozemy sie doczekac naszej komyszki
  • dukanka26 2016.11.04 [13:10]
    dziewczyny jak wyglada Wasz jadlospis dnia z fazy uderzeniowej? mozecie go opisac w szczegolach? co jecie? czym przyprawiacie? itp
  • dietetyk be light 2016.11.04 [13:50]
    Witam. Drogie Panie szczerze odradzam dietę Dukana. Jest to dieta oparta na zjadaniu zdecydowanie za dużej podaży białka, co bardzo źle wpływa na nerki i wątrobę- one muszą wtedy ciężko pracować.
    Serdecznie zapraszam do odwiedzenia stronywww.dietetyk-belight.pl oraz fanpage`a . Można poczytać ciekawe artykuły, a także skorzystać z pysznych przepisów na proste i sycące dania. Chętnie pomogę i odpowiem na pytania. Pozdrawiam.
  • gość 2016.11.05 [21:07]
    Przechodziłam chyba przez wszystkie możliwe diety ą żadnego sensu dopóki trwale nie zmienimy sowich nawyków. Co z tego że będziesz głodzić się przez miesiąc jak potem i tak przytyjesz? Polecam iść do dietetyka Ja byłam u pani Joanny Tomkiewicz i ułożyła mi dietę która dała świetne rezultaty bez głodówki
  • Tysya 2016.11.06 [17:01]
    A czy możecie iść reklamować gdzieś indziej? To robi się już nudne....

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...