Odpowiedz na ten temat

Gdzie kupić adipex retard?

  • ejwa32 2017.03.04 [10:32]
    A dzis na Facebooku Fit Matka Wariatka, Choiński i wielu innych mają maraton! Więc poziomeczka27 ruszamy tyłki usmiech.gif
  • gość 2017.03.04 [14:37]
    Ja stosuje IQacai - suplement wspierający gospodarkę metaboliczną i dzięki niemu już jestem o 4 kg chudsza.
  • Poziomeczka27 2017.03.04 [20:11]
    boże koniecznie... ja jak mam ochotę na słodycze to piję szklankę ulubionego soku albo jem wafla ryżowego z dzemem niskosłodzonym usmiech.gif !!!jestem ciekawa ile na samym adim jestem w stanbie schudnąc bo to co do tej pory schudłam już daje róznicę usmiech.gif aż serce się cieszy usmiech.gif !!!
  • Poziomeczka27 2017.03.06 [11:40]
    jak tam ejwa??? jak się czujesz??? buźka
  • ejwa32 2017.03.06 [13:14]
    Hej jest dobrze codziennie cwiecze, spacery i orbitrek. Muszę trochę ta skore skurczyc i gubić kalorie usmiech.gif Niby widać że schudlam ale ja tam nie widzę
  • Brydziaaa 2017.03.07 [11:14]
    Hej dziewczyny usmiech.gif ja zaczelam w piatek moja przygode z tym co wy . Dzis ok poludnia wezmę 5ta tabletke .
    Jeszcze nie widze efektow ale tez nic ubocznego oprocz tego ze juz 2ga noc kiepsko spie . Sen plytki i przerywany jakby na czuwaniu .
    Startowalam z wagi 78 przy wzroscie 170 . Nie jestem gruba ale jednak za gruba , mam faldki tu i owdzie i jakos nie moge sie ich pozbyc. Kiedy bylam b.zgrabna ale o 40tce metabolizm nie ten wiecej czasu na kanapie i 15kg nie wiadomo kiedy sie przypetalo. Marze by pozbyc sie 10 . Planuje 1, 5 miesiaca wspomagac sie A a potem zobaczymy .
  • Poziomeczka27 2017.03.08 [12:36]
    coś na skórę żeby była elastyczna itd. zamiast różnych kremów niby wyszczuplających itd. warto smarować oliwką np. na noc.. dzięki temu moja skóra na brzuchu po porodzie jest bez ani 1 rozstępu . przestałam po porodzie stosować, ale znów zaczynam bo dzięki temu skóra jest barziej eleastyczna, i wydaje mi się że ma to wpływ na to by te fałdki były troszkę mniejsze "tak jakby ta skóra wracała na swoje miejsce".no i wrzucilam kardio pói co 30 min dziennie rowerek później bede stopniowo dorzucac aktywności!! zapraszamy brydzia!!! trzeba sie spiac bo niedlugo wypadaloby w jakas sukienke wskoczyc w lato! usmiech.gif jak wam idzie?? mam nadzieje ze nie podjadacie za dużo slodkości ;>????
  • Brydziaaa 2017.03.08 [12:43]
    wypilam dzis lampke szampana i zjadlam łyżeczke sernika bo musialam chlopakom w pracy postawic cos na dzien kobiet ale tak ogolnie to jem malo slodyczy .Czasem skusze sie na gorzka czekolade. Widze,ze bez aktynosci fizycznej to szalu nie bedzie wiec trzeba wrocic do biegania i roweru . Kiedys to robilam 4 razy w tygodniu i prze zime odpuscilam .
  • ejwa32 2017.03.08 [14:27]
    Hej hej ja ćwiczę żeby szybciej kg leciały. No i żeby cielsko nie zalegało. I jakoś lepiej się czuję. Słuchawki z dobra muzyka w uszach i tak mogę przez cały dzien. Ja po dwójce dzieci nie mam rozstępów tylko ten brzuch taki obwisły się teraz zrobił.
  • gość 2017.03.10 [22:11]
    Hej laski jak tam? U mnie ok. No ale mąż jest i wszystko spier......... Skusiłam się przez niego na tortille. Ale całej nie zjadlam. Taki plus. Dzisiaj musiałam być bez A. Tak wyszło ale od jutra wraca. No i muszę ograniczyć aktywność fizyczna smutas.gif chociaż na tydzień. Niestety!!!
  • Ejwa32 2017.03.10 [22:12]
    Coś mnie wylogowało.
  • ejwa32 2017.03.10 [22:16]
    Czuję się taka pełna. Przez to jedzenie. Bez A, bez cwiczen. To już była dla mnie norma, że codziennie muszą być. No ale nadrobię to usmiech.gif
  • Brydziaaaa 2017.03.13 [13:04]
    Wziełam dzis 10ta tabletke i nie wiem czy dziala czy nie .smutas.gif Jakos nie czuje bym schudla ale tez nie objadam sie . Zaczelam biegac i zobacze za kilka dni czy beda jakies efekty. W weekend nie trzymalam diety niestety .
  • Panna_Dee 2017.03.13 [15:53]
    ... chyba z tego co pamietam to jedynie internet ...
    --- " W Zyciu Najwazniejsze Jest To By Miec Swoj CEL " ---
    --- Ja juz jeden Osiagnelam --> SCHUDLAM 104 KG ---
    --- Z tej oto OKAZJI nagralam Moj pierwszy - amatorski FILMIK , zapraszam do obejrzenia --- Moze komus da usmiech --- Lub zmotywuje do dzialania ... --- mins 104 KG to chyba cos ? ---
    https://www.youtube.com/watch?v=Mzim0NxnTeU
    ... Pozdrawiam ... Panna_De ...
  • Poziomeczka27 2017.03.15 [18:25]
    hejjj!!!! CHCIAŁAM SIĘ POCHWALIĆ!!! od ostatniego wpisu o mojej wadze nie wiem jakim cudem, ale zrobiłam mega progres mam już -13,5 kg pechowiec.gif jestem mega zadowolona! b. się ciesze że postanowiam zaczac kuracje z adasiem...dzis w nagrode zjadlam sobie i rzadek czekoladki ;p i zrobilam sobie w blenderze lody truskawkowo-malionowe z odrobinką śmietanki i cukru usmiech.gif nie za dużo ale jakas nagroda musi być usmiech.gif a jak u was dziewczyny?! nie podjadać łobuzy usmiech.gif !!!
  • ejwa32 2017.03.15 [20:55]
    hej poziomeczka BRAWO TY!!!! U mnie jak na razie waga stoi w miejscu. Ale mam nadzieje ze ruszy. Nie podjadam, tak naprawde malo jem. Od jutra juz wracam do cwiczen. Powod byl taki ze dziare robilam wiec odradzili mi. A no i musze po Adasia jechac bo paczka sie konczy. smutas.gif pozdrowionka usmiech.gifusmiech.gifusmiech.gif
  • Brydziaaa 2017.03.16 [13:57]
    Kurcze Poziomeczka ale tobie zazdroszcze smutas.gif Taki wynik to rewelacja .
    U mnie jakos slabo idzie . Jutro beda 2 tygodnie jak biore a i chyba nie schudlam . Jem jak jadlam ale to nie sa wielkie ilosci . Dzis np jajko i ciemna kanapka z szynka na sniadanie . Godzine temu maly jogurt naturalny . Ok 16tej zjem warzywa gotowane i surowke i potem 1 ciemna kanapka z czyms tam . I tak w zasadzie jadam . Tyle ,ze np. na sniadanie czesto mala miseczke owsianki jem .
    Od poniedzialku biegam codziennie 45 minut . Zwarze sie jutro rano i jak nie bedzie efektu to sie troche zalamie .
    Kupilam a tam gdzie Poziomeczka i uwazam ,ze jest orginalny .
  • Brydziaaa 2017.03.16 [14:00]
    Zważę mialo byc usmiech.gif
  • Ejwa32 2017.03.16 [14:23]
    Hej hej dzisiaj rano się mierzyłam i znowu poszło coś w cm. Czekam aż kg ruszą. Więc od dzisiaj zaczynam ćwiczenia. Może być ciężko po tygodniu przerwy. A maj się zbliża.
  • tooosia 2017.03.17 [13:44]
    Hej Dziewczyny! Powiedzcie mi tylko szczerze,gdzie mogę dostac w necie oryginalny Adipex badz Meridie,bo juz mnie dwa razy oszukano!!! Pomóżcie prosze!
  • Poziomeczka27 2017.03.18 [13:58]
    no moje zdanie się w tej kwestii nie zmieniło ;p z reszta spadek wagi mówi sam za siebie!usmiech.gif ja kupiłam nawww.doping-online.com.
    Ejwa daj koniecznie znać jak wgl z kupnem adasia-(czy były problemy itp)albo jak możesz to zapytałabyś się jak to będzie z dostępnością adasia?? bo podobno ma go już nie być w CZK a jeśli tak bedzie, to musze na wszelki wypadek sobie kupić na zapas;/ p.s. teraz mi z kolei waga staneła ale i tak uważam ze mega progres zrobiłam usmiech.gif ale powiem szczerze że nie sądziłam że same tabletki, będą tak działać usmiech.gif dziewczyny chwalcie się wynikami i nie poddawajie się usmiech.gif !!! a i jescze jedno a polecam się ważyć co tydzień np. co sobotę ranousmiech.gif bo jak się ważymy codziennie to raz waga może być np.77.5 innego 78.5 a to nie jest kwestia "przytycia" tylko np. zatrzymania wody w organizmie itp. itd. nie łammy się jak widzimy kg czy półtora do przou czasem organizm płata nam figle buziaki dziewczyny usmiech.gif !
  • ejwa32 2017.03.18 [14:18]
    Hej dam znać. Jak się uda to w poniedziałek pojadę usmiech.gif
  • XXXmadzikXXX 2017.03.18 [14:22]
    co do meridii to ja proponuje brac adasia albo tenuate retard bo ta sa leki a meridia jest robiona niewaidomo gdzie . pozdrawiam ja obecnie biore adi... bralam tenuate retard ale byl dla mnie za mocny, więc się przerzuciłam na adipex...jeeśli dla kogoś adik jest nie wystarczający to tenuate jest totalna kosą!!!!1 tabletka tenuate to chyba jak 4 adipexu...więc jest zdecydowanie dla osób którym nawet adi nie pomaga
  • Poziomeczka27 2017.03.18 [15:09]
    ok to czekam na info usmiech.gif też się zastanawiałam nad tenuate ale stwierdziłam że skoro zaczynam to wolę od czegoś "lżejszego"
  • ejwa32 2017.03.18 [16:02]
    A ja pierwszy raz o nich slysze. Są dostępne w pl?
  • ejwa32 2017.03.20 [10:06]
    Hej zastanawiam się jechać czy nie. W sumie to chyba nauczyłam się trochę ograniczać jedzenie. Jakby nie było to około 8 kg poszło. Ale to nie tylko zasługa adika ale w większości moja. I tak muszę pilnować co jem. Odstawiłam gazowane i nie ciągnie mnie do niego. A słodycze też musiałam się pilnować. No a jak ich nie mieć w domu mając dzieci usmiech.gif Z logicznej strony patrząc to adi nie odchudza tylko hamuje łaknienie, no i nie obrzydzi mi jedzenia. Muszę sama spróbować wiele ludzi odchudza się bez niego. Też dam radę!!! Stwierdziłam po co się truć: Kobieto masz dzieci!!! Taki plus że polubiłam wodę i ćwiczenia. Wiec do akcji. Wiosne mamy! Powinnam dać radę!!! usmiech.gif Trzymajcie kciuki! usmiech.gif
  • ejwa32 2017.03.20 [10:09]
    Z nim czy bez kontrolę nad sobą trzeba mieć. Jakoś mi to na sercu wszystko leżało i musiałam się wygadać usmiech.gifusmiech.gifusmiech.gif
  • Poziomeczka 27 2017.03.22 [14:36]
    no bo wlasnie o to chodzi w adim zeby wlasnie nauczyl samokontroli tzn.ze swoja role u cb wykonal usmiech.gif
  • Poziomecza 27 2017.03.22 [16:01]
    brawo ja trzymam kciuki bardzo mocno za was wszystkie usmiech.gif !!!
  • Poziomecza 27 2017.03.22 [16:29]
    brawo ja trzymam kciuki bardzo mocno za was wszystkie usmiech.gif !!!

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...