Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ślivva

Odchudzanie Małgorzata Maluga Stargard

Polecane posty

Gość ślivva

Czy ktoś z Was odchudzał się u Małgorzaty Malugi? Jest dietetykiem, a ja szukam kogoś kto pomoże mi się odchudzić jakieś 20 kg, bo cierpię na otyłość. Jestem ze Stargardu. Wiecie cośna temat tej dietetyczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bronala
świetna dietetyczka! jeżdżę do niej od 6 miesięcy - efekty już są widoczne, wszyscy pytają jak to osiągnęłam. Pani Małgosia to świetny motywator - doskonale wie, w jaki sposób sprawić, by samemu poświęcić się diecie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Weroniczka33
Ja się ostatnio nadziałam na eksperyment w temacie suplementu - Calominal. Nie poczytałam i kupiłam 3 opakowania. Wiecie co dostałam w zamian? potworne zaparcia po jego zastosowaniu. Omijajcie go szerokim łukiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
znam Panią Małgosię - ja do neij chodziłam bo choruję na tarczycę i stąd waga była problemem, choć nie za dużym. z kolei moją znajomą odchudziła z dużej otyłości - podobno aż 26 kilo! trwało to około 1,5 roku i nikt nie wierzył, że to ta sama osoba! zmiana ogromna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość izazaiza
chodze tam, wlasciwie to jeżdżę, bo mieszkam w szczecinie, ale mając różne doświadczenia ze szczecińskimi dietetykami, zdecydowanie bardziej jestem zadowolona z Pani Małgosi. w 3 miesiące schudłam o rozmiar ubrań, celem jest jeszcze jeden. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
świetna specjalistka a do tego miła kobieta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lamka09