Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ptaszek_w_klatce

Goście w domu przed weselem, co do jedzenia?

Polecane posty

Witam Niedługo mój brat się żeni, to pierwsze wesele w mojej najbliższej rodzinie i nie mam doświadczenia. Przed ślubem w kościele część gości będzie zaproszona do domu na błogosławieństwo. Ślub jest o 16, wiec młody wyjedzie z domu zapewne ok. 15 bo jedzie jeszcze po pannę młodą 30km dalej. Podejrzewam że goście zaczną zbierać się już po godz 13. Pierwszy posiłek na sali weselnej dostaną zapewne ok. 18. Wiec wszyscy z głodu padną do tej pory. Zastanawiam się jakie zrobić poczęstunek w domu. Czy zamówić catering? Mam taki pomysł na mały szwedzki stół z: *koreczkami mięsnymi i owocowymi *ciasto *kanapeczki z np. sałatką jajeczną i dalej nie wiem. Dziewczyny macie jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Na naszym weselu zaprosiliśmy gości prosto do kościoła ale w czerwcu byliśmy na weselu, mój mąż był świadkiem także powiem Ci jak było. Na tym weselu goście też byli zaproszeni do domu jednakże aż tak dużo ich nie przyszło (około 30/40 max) reszta do kościoła pojechała. Wiesz tam nie było konkretów, ciasto i coś do picia i nic więcej. Ogólnie to zamieszanie jest ogromne bo to kamerzysta kręci i nagrywa jak się ubierać ie, fotograf to samo, wszyscy biegają i się stresuja także nikt nie będzie miał czasu jeszcze "niańczyć" gości, najedza się na weselu. Wydaje mi się że nie ma co przesadzać ale zrobisz jak uważasz:) powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
znalazlam catering - 20zl/os, ma byc 30 osób ale podałam ze będzie 20. bedą koreczki, małe tortille, małe kanapeczki i sałatka w cykorii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jolanta1994