Odpowiedz na ten temat

Jakie zabiegi robiłyście sobie przed ślubem? Co było warto?

  • Pase 2011.04.06 [09:45]
    Witam,
    wychodze w tym roku za mąż, nie mam jakichś problemów ani ze skórą ani z włosami, jedynie mam zamiar wybrać się z 4 razy na solarium przed ślubem, zrobić paznokcie i mam zamówioną wizażystkę i fryzjera.
    Pytanie do dziewczyn, które korzystały z zabiegów kosmetycznych, jakie to były zabiegi, co Wam to dało, czy byłyście zadowolone?

  • ja zrobiłam peeleng 2011.04.06 [09:48]
    kawitacyjny 2 razy i byłam bardzo zadowolona
  • Pase 2011.04.06 [09:50]
    Jak wygląda przebieg takiego peelingu? I co ma na celu? Drogi jest?usmiech.gif

  • flo87 2011.04.06 [09:52]
    ja niedawno robiłam pierwszy raz w zyciu mikradermabrazje. SUPER! za jakiś czas znowu ide - skóra naprawde duuuużo gładsza. podobno tez mezoteria jest dobra, ale ze swojego doświadczenia ci nie powiem.
  • lista - super sprawa 2011.04.06 [10:36]
    Wiesz co, nie rób przede wszystkim niczego miesiąc przed ślubem, czego nie robiłabyś wcześniej.
    Jeśli nie masz problemów ze skórą, to właściwie nie potrzebujesz zabiegów usmiech.gif ale możesz spróbować czegoś np. wygładzającego, jakieś łagodne kwasy, mikrodermabrazja, peeling diamentowy itp.
    Powinnaś o to zapytać kosmetyczki, która dobierze dobre zabiegi dla Twojej skóry.
    Ja jestem fanką podejścia "jak coś jest dobre, to nie ruszaj, bo możesz zepsuć" oczko.gif
  • lokatka 2011.04.06 [10:45]
    ja przed slubem, ktory byl w sierpniu, zrobilam sobie kilka peelingow biologicznych (na twarz nakłada sie "maseczkę" na bazie kwasow owocowych, pieknie pachnie a po tym skóra robi sie gladsza i odzywiona. tak jak to juz kolezanki pisaly, nie wolno tego robic "chwile" przed slubem, ja zaczelam tak w maju-czerwcu.
    oprocz tego zażywałam kąpieli słonecznych, moja skóra lubi słoneczko oczko.gif
  • lista - super sprawa 2011.04.06 [10:55]
    Pamiętaj tylko że nie wszystkie zabiegi możesz łączyć z solarium albo opalaniem się. Większość peelingów wymaga braku ekspozycji na promienie UV przez jakiś czas. Dlatego lepiej wszystko robić w jednym miejscu, żeby czuwała nad tym osoba która wszystko ogarnie.
  • a ja wole czekolade 2011.04.06 [11:02]
    ja ostatnio walcze z przebarwieniami. nie jest idealnie ciagle, ale na pewno znacznie lepiej. chodze tez na solarium, ale obowiazkowe musze miec wylaczone lampy na twarz usmiech.gif robie tez u kosmetyczki peelingi i oczyszczanie. przed samym slubem ide na paznokcie i regulacje brwi, henne zrobie sobie sama oczko.gif

    http://www.suwaczek.pl/cache/9ae9bd7e65.png
  • a ja wole czekolade 2011.04.06 [11:05]
    oczywiscie z cera walcze od zawsze, wiec moje chodzenie do kosmetyczki nie jest tylko zwiazane ze slubem oczko.gif Mam taka dziwna skore, ze cale cialo pieknie sie zawsze opala, a twarz z kolei reaguje przebarwieniami. teraz jadac w podroz poslubna biore ze soba krem na twarz 30uv :\
    http://www.suwaczek.pl/cache/9ae9bd7e65.png
  • lista - super sprawa 2011.04.06 [11:35]
    a ja wolę czekoladę - współczuję smutas.gif na szczęście jest teraz dużo dobrze kryjących podkładów które na ślubie na pewno Ci pomogą.
    Ale kurczę jak ktoś ma piękną cerę, to moim zdaniem powinien się naprawdę zastanowić czy wmawiać sobie potrzebę "zabiegów". Można sobie niepotrzebnie zaszkodzić. Moja przyjaciółka tak sobie właśnie zaszkodziła - miała ładną cerę po czym wymyśliła, że ma niewielkie krostki. Jak się za to wzięły kosmetyczki i dermatolodzy to z krostek się zrobił trądzik różowaty z którego wychodziła przez4 lata.
    Moim zdaniem lepiej postawić na łagodną i dobrą pielęgnację - kremy, maski, toniki... nieinwazyjne, a nawilżające. Jeśli się nie ma prawdziwych problemów oczywiście.

  • a ja wole czekolade 2011.04.06 [11:52]
    jestem tego samego zdania usmiech.gif jak ladna cera to nie ruszac usmiech.gif mozna zrobic sobie jakis peeling w domu czy polozyc maseczke nawilzajaca/odzywcza i wszystko. juz lepiej isc na jakis masaz czy zabiegi na cialo.

    http://www.suwaczek.pl/cache/9ae9bd7e65.png
  • Gosia_! 2011.04.06 [12:00]
    Ja walcze z bliznami po tradziku, nie takimi masakrycznymi jak niektorzy maja, ale widocznymi bez makijazu. Tez wybieram sie na mikrodermabrazje ale na to juz zostalo niewiele czasu bo wiekszosc salonow robi zabiegi tylko do konca kwietnia i czasami w maju (to zalezy od pogody) a potem to dopiero we wrzesniu (bo pozniejsza ekspozycja na slonce jest absolutnie zakazana). Slub w pazdzierniku, wiec mam nadzieje ze jak teraz zrobie z 2 zabiegi to efekt sie utrzyma do tego czasu. Probowalam tez peelingu kawitacyjnego ale strasznie mnie potem glowa bolala (przez 2 dni!) a skora byla niewiele gladsza niz po zwyklym dlatego nie polecam, chociaz pewnie na kazdego dziala to w inny sposob...
  • Pase 2011.04.06 [13:45]
    Ja też mam ślub w październiku, pomyślę nad tym peelingiem i myślę, żeby zrobić to przed latem, bo zapewne będe chodzić nad wodę się opalać, a własnie tak jak pisałyście nie wszystko można łączyć z promieniowaniem.

  • jezeli nie masz problemow 2011.04.07 [08:17]
    z cera, to peelind kawitacyjny( jest to bardzo lagodny peeling) + jakis zabieg nawilzajacy z tydzien przed slubem, fajnie nawilzy ci buzke, tym bardziej, ze po kapieelach slonecznych bedzie bardzo wskazany, dzieki czemu makijaz ladnie bedzie sie trzymal, a cera bedzie promienna.
  • Ambasada Urody 2012.06.03 [20:36]
    Warszawianki borykające się z problemami skórnymi zapraszam do Ambasady Urody (Wilanów). P
    rzygotowaliśmy specjalne pakiety ślubne, w których skład wchodzą również zabiegi na cerę z problemami.

    Peeling Crystal na twarz: Zabieg na bazie kwasu askorbinowego dający skórze korzyści głębokiego złuszczania bez użycia peelingów. Głęboko penetruje skórę stymulując regenerację komórek oraz produkcję elastyny i kolagenu. Skutecznie rozjaśnia przebarwienia i głębokie plamy pigmentacyjne, redukuje zmarszczki i blizny, wygładza, odświeża i rozświetla cerę.

    Peeling Kawitacyjny na twarz :Bezbolesne, głębokie oczyszczanie skóry za pomocą wibracji ultradźwiękowej, która pozwala na dokładne usunięcie nadmiaru sebum z porów i mieszków włosowych, usunięcie zrogowaciałego naskórka oraz pozbycie się bakterii. Zapewnia wygładzenie i regenerację skóry, poprawia mikrokrążenie, dezinfekuje

    Biomagic Mask na twarz: Zabieg rozświetlający i przywracający równowagę skórze. Zawarte w preparatach aktywne składniki i wyciągi tkankowe pozwalają osiągać spektakularne efekty. Oczyszcza skórę i zamyka pory. Liftinguje i ujędrnia skórę. Skóra po zabiegu jest dobrze nawilżona, dotleniona i elastyczna. Następuje ożywienie jej kolorytu, a drobne zmarszczki oraz bruzdy pozostają wyraźnie spłycone.

    www.ambasadaurody.pl
  • retetrtfd 2012.06.04 [23:51]
    a ile kosztuje to oczyszczanie ultradźwiękami i czy faktycznie bardzo przewyższa tradycyjne?
  • Ambasada Urody 2012.06.23 [15:13]
    Peeling kawitacyjny to głębokie, ale bezinwazyjne oczyszczanie skóry. Jest bezbolesne. Zabieg jest przeznaczony do bardzo wrażliwej, delikatnej, cienkiej skóry, skłonnej do podrażnień i rozszerzonych naczynek, trudno gojącej się, a także jako bezinwazyjny zabieg oczyszczający dla skóry skłonnej do wyprysków, trądzikowej, przetłuszczającej się. Nie powoduje pękania naczynek, nie uszkadza naskórka. Usuwa bakterie i nie ma ryzyka wprowadzenia ich głębiej do skóry jak przy np. wyciskaniu.
    cena regularna to 120zł.
    www.ambasadaurody.pl
  • Ambasada Urody 2012.08.11 [21:09]
    Informacja dla Pań, które myślą o przedłużeniu i zagęszczeniu rzęs przed ślubem!
    Obecnie w Ambasadzie Urody można otrzymać rabat 210zł na Xtreme Lashes. Zaoraszam usmiech.gif
    www.ambasadaurody.pl
  • taka jedna z wrzesnia 2012.08.11 [21:12]
    ja czesto chodze do kosmetyczki wiec specjalnie przed slubem jakos isc nie muszeoczko.gif

    pojde kilka razy na solar bo natryskowe podobo brudzi
    i w dniu slubu fryzjer makijazystka, malowanie paznokci swoich bo w zyciu nie przyczepilabym tipsów i tyle chyba...
  • weda 2012.08.11 [22:37]
    A co uwazacie o doczepia iu rzes metoda 1:1 zastanawiam sie nad tym ale przeczytalam gdzies ze to bardzo niszczy rzesy naturalne i nie wiem co o tym mam myslec...c
  • worek kartofli 2012.08.11 [23:30]
    ja przed slubem usunę ciążę
  • gngngngn 2012.08.12 [04:37]
    wcale nie niszczy- a juz na pewno jeden raz ci nie zrujnuje rzęs.
    po prostu jak juz te rzęsy się zdejmie, to jest szok, bo różnica jest ogromna- ja mam czarne, gęste i długie rzęsy, a i tak wygladają mizernie w porównaniu z zagęszczonymi ta metodą. taka prawda, że trudno się przyzwyczaić z powrotem do 2x mniejszej ilości rzęs- dlatego kobiety tak dramatyzują, że niby są zniszczone..
  • weda 2012.08.12 [14:52]
    Moje naturalne rzesy sa geste ale krotkie i proste jak u cielaka trocheusmiech.gif a takie glupie pyatnie takie rzesy sie maluje czy same w sobie wygladaja ladnie ze nie trzeba tego robic.

  • gngngngn 2012.08.12 [21:56]
    ja nie malowałam, ale mam czarne rzęsy, więc nie było to konieczne, bo sztuczne zlewały się z prawdziwymi. dla mnie bez mascary efekt był zadowalający, ale to już zależy od osoby i co kto lubi.
    no i wydaje i się, że dzięki temu, że nie robiłam makijażu i demakijażu, to trzymały się dłużej
  • dziewczyny a co 2013.01.16 [22:45]
    polecacie na ramiona i dekolt? niestety mam tam przebarwienia delikatne krostki, chcialabym sie tego pozbyc, mam jeszcze kilka miesiecy przed ślubem moze ktoras sie uporała z takim problemem?
  • jola_la 2014.06.26 [12:57]
    W tym artykule są informacje jakie zabiegi warto wykonać przed ślubem. Polecam http://www.lokale-weselne.pl/porady/przed-slu bem/zabiegi-kosmetyczne-ktore-warto-wykonac-slubem.html usmiech.gif
  • gocha23 2014.07.16 [17:37]
    brałam ślub 5lipca, a na dwa tygodnie zapisałam się na
    wizytę do gabinetu medycyny estetycznej we Wrocławiu.
    Pan doktor polecił mi mezoterapię , idealny zabieg , który
    przygotowuje skórę do intensywnego kontaktu ze słońcem.
    A za tydzień jedziemy na Kretę.Paaaaaaaaaaaa
  • Maelina 2016.07.27 [09:56]
    Moja dobra znajoma za 3 tygodnie ma ślub, zastanawiam się jakie zabiegi może wykonać żeby wyglądać jak najlepiej. Zapoznałam się z tym artykułem http://got-secret.pl/zabiegi-na-cere-i-wlosy- w-salonie-fryzjerskim/ ale nadal nie bardzo wiem jakie konkretne zabiegi zastosować. Czy ktoś ma jakieś pomysły?
  • Domowespa30 2016.08.02 [14:05]
    Ja osobiście przed dłuższy czas miałam problem z moimi włosami. Dlatego przed ślubem zainwestowałam w odnowę włosów. A do tego już zupełnie przed weselem kilka razy poszłam na laser IPL. Od tego momentu zrozumiałam, że powinno się o cerę dbać cały czas a nie tylko od święta. Jeżeli ktoś stosuje wyłącznie domowe spa to polecam przeczytać ten artykuł. http://www.crnavigator.com.pl/zdrowie/jakie-z abiegi-upiekszajace-warto-wykonac/ Pozdrawiam .
  • gość 2016.12.06 [22:24]
    różnego rodzaju zabiegi pielęgnacyjne, teraz są w Studiu Perfekt w Poznaniu te zabiegi 15% taniej smiech.gif
  • KarKarolina 2017.02.22 [19:56]
    Oczywiście zaczynajcie te wszystkie zabiegi związane z twarzą dużo wcześniej. Poza ty manicure pedicure odpowiednio wczesniej, a tak na dwa dni przez polecam hybrydowy mani usmiech.gif

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...