Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Karolina1411

Organizacja wesela 2015,2016

Polecane posty

Witam! Wiem że może ten temat był, ale wszędzie znajduje stare informacje z lat 09-12. Wszyscy wiemy że ceny znacznie uległy zmianie. Swój ślub planuję na sierpień/wrzesień 2016 ;) Chciałam zapytać o kilka rzeczy: - Sala. Jak jest u Was z płatnościami za salę, czy przed czy po? - Na ile przed ślubem zamawiacie zespół i również jak z płatnościami? - Jaką wódkę polecacie? Na razie tyle, Pozdrawiam!;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam:) My mamy ślub w sierpniu 2016, mamy juz zarezerwowana salę i wczoraj zaklepaliśmy zespół. I narazie tyle:) Z tego co pamietam to w umowie o wynajecie sali jest napisane, że opłatę ponosimy przed weselem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
u nas wesele na 120 osób w maju 2015. płacimy 160 zł od osoby i pani nam powiedziała ze ile jesteśmy w stanie zapłacić przed weselem to żebyśmy zapłacili. salę zamowilismy w listopadzie 2014. orkiestrę zamowilismy miesiąc temu i mieliśmy cholerne szczęście bo to był jedyny wolny termin w całym roku. wódkę kupiliśmy w grudniu - stocka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wszelkiego typu weselne aktualności: obowowiązaujące cenniki, dostępne terminy, trendy weselne itp. znajdziecie na http://www.gdziewesele.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My mamy ślub w czerwcu, mamy płatnosci rozlozone na dwie wplaty po 1000 zl, i trzecia to 80% calej kwoty na tydzien przed weselem, reszta po , bo moze sie wykruszy pare osob i bedzie mniej. Sale zamawialismy w marcu 2014. Mamy dj'a, zamawialismy go w sierpniu 2014, dalismy 300zl zaliczki, reszta w trakcie lub po weselu. Wodke, wino, piwo mamy nieograniczone w cenie "talerzyka" na sali. Jak bysmy chcieli swoj alk osobno to trzeba zaplacic tzw. korkowe 18zl od osoby wiec nam sie oplacalo wziac od nich, bo placimy dodatkowo za alkohol 40zl/os.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Co do zespolu to możesz wczesniej zadzwonic i się dowiedziec, zapytac itp. nie będzie wtedy niejasności, np. tutaj www.key-band.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
my mamy ślub i wesele 25 czerwca 2016 mamy sale orkiestrę i kamerzyste z fotografem narazie jeszcze dużo czasu ,latem sobie buty już kupie i jakieś tam drobne dodatki bielizna biżuteria.a jak tam u was?piszcie dziewczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
my płacimy za osobę 150 zł robimy wesele na 70 osób myslalyscie już o sukience jaką chcecie?a buty jakie? ja bym chciała jasne szare lub coś w lekkim różu bukiet raczej biały może z dodatkami różu, a jak tam u was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ammmy2
My mamy w 2015 i nie jest źle z cenami, nastawiałam sie na większy wydatek. Robimy tutaj: http://nadstawem.feldman-restaurants.pl/wesela/ Mają naprawdę ciekawe oferty. Byliśmy już na degustacji jedzenia i bardzo miło sie zaskoczyliśmy - dużo nowych smaków, ale w tradycyjnym wydaniu. Goście na pewno będą zadowoleni, a przynajmniej taką mam nadzieję :D Na duży plus też baza noclegowa i okolica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a sukienkę i dodatki jakie będziesz miala?chodzi o buty biżuterię i bukiet jaki kolor i z jakich kwiatow?bo ja nie mogę się wogole zdecydowac tyle tego wszystkiego jest.a włosy będziesz miała spięte czy raczej puszczone luzno?duże robicie wesele?z poprawinami czy bez?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Milka1992
Dziewczyny czy któraś z Was robiła wesele samemu tzn z własną kucharką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
u nas wszystko catering czyli ekipa pracująca na sali wchodzimy na gotowe i o nic się nie musimy martwić ze potrzeba to dowieźć czy tamto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
atrakcja dla kobiet www.barman-wesele.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paulina1993
Proponuje zorganizować wesele w http://campoverde.pl ja miałam tam swoje wesele i jestem z tego bardzo zadowolona sala bankietowa jest w zacisznym miejscu w łodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oliwiercia
ja planuje na wrzesień 2016- sala na wesele zamówiona - http://campoverde.pl w lodzi płatnośc przed ,nad alkoholem jeszcze się zastanawiamy.. wszystkie szczegóły bedą pewnie ustalane stopniowo im bliżej daty..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja ostatnio bylam na weselu organizowanym w domu weselnym http://www.ballaton.pl/, bylam zachwycona! Sala jest przepiekna, wszystko było idealnie zaplanowane, jedzenie przepyszne, jeśli miałabym wybierac sale na wlasne wesele z pewnoscia ta bylaby w czolowce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
organizacja wesela to spory kłopot tak naprawdę. Bo zawsze nie wiadomo co wybrac , z czego zrezygnowac. My chceilismy zrobić gościom niespodziankę i zorganizowaliśmy pokaz sztucznych ogni. W tej hurtowni http://www.fajerwerkigorzow.pl/ kupiliśmy fajerwerki i niespodzianka się udala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Anna20
Jeśli ktoś byłby zainteresowany wynajęciem kucharki na wesele czy inne przyjęcie zapraszam do mnie. Oprócz gotowania jestem w stanie zająć się dekoracją i dodatkowymi atrakcjami (słodki stół, finger food, wiejski stół). Gotowaniem zajmuję się od 10 lat- robię to z pasją i wielkim zaangażowaniem. Zapraszam do kontaktu Anna/ Kraków 664-784-734 http://olx.pl/oferta/kucharka-na-imprezy-przyjecia-CID619-IDcySTB.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
organizacja wesela wcale nie jest taka trudna! jak korzystasz z portali branżowych typu http://www.gdziewesele.pl/ wszytskie oferty masz pod ręką;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bibilka
Moim zdaniem organizacja nie raz wesela na ostatnią chwilę lepiej wychodzi niż planowane przez długie lata. Warto jednak pomyśleć o dobrym fotografie, orkiestrze no i kamerzyście. Co do kamerzysty widziałam dobrą ofertę działającego studia Charles w całej Polsce i nie tylko. Ofertę mają bogatą zobaczcie sami: http://www.wesela.charles-studio.pl . Mają nawet filmowanie z powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Najtaniej wychodzą wesela pod namiotami a dodatkowo według mnie mają specyficzny romantyczny urok, którego zwykła sala bankietowa nie ma. Ja na swój ślub miałam namiot ze sprawdzonej przez koleżankę firmy i u mnie też się sprawdziła: http://www.tent.com.pl/index.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość go2events
Jeśli chcesz zorganizować fajne przyjęcie, to polecam firmę eventową Go2events :) Świetne dziewczyny, które dopilnują by wszystko było zapięte na ostatni guzik!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Witam wszystkie Panny Młode biorące ślub w 2016 roku:) Jak przygotowania? Wszystko dopięte na ostatni guzik, czy może nadal jesteście w proszku? Dzielmy się swoimi doświadczeniami i wzajemnie inspirujmy! Zapraszam do facebookowej "grupy wsparcia": http://www.facebook.com/events/1565377107118183/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość balbina900
Jestem zdania, że najlepiej wynająć firmę, która zajmie się wszystkimi przygotowaniami za nas. Jest to naprawdę świetnie i przede wszystkim praktyczne rozwiązanie. Zobaczcie sobie na tą ofertę http://weddingheaven.pl/oferta . Organizują nawet wesela międzynarodowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Cześć dziewczyny może wy napiszecie mi co myślicie o moim pomyśle. Drogie Panie jeżeli na waszym weselu będą również dzieci polecam wynajęcie Animatora (Animatorów) tak aby i rodzice z małymi dziećmi mogli chwilę korzystać z uroków waszego przyjęcia Weselnego. Osobiście bywałam na weselach gdzie był Animator dla dzieci i naprawdę mi się podobało. Na swoje wesele również dziewczyny zamówiłam Animację w firmie Zabawni i Kreatywni . Firma jest sprawdzona ponieważ byłam właśnie na weselu gdzie prowadzili Animację i z tego co wiem działają nawet poza województwem śląskim i z mojej orientacji mają dobre ceny. Co jeszcze z takich nowości planujecie dziewczyny. A napiszcie mi jeszcze co myślicie o moim pomyśle ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
my planujemy na sierpien tego roku. bedzie w www.eurohotel.swarzedz.pl/ . mysle z emamy juz naprawde najwazniejsze rzecyz pozalatwinae i na razie zmiescilismy sie bardzo dobrze w cenie. zaplacimy mniej niz planowalismy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
http://www.marketweselny.pl Największy Ogólnopolski Market dla Nowożeńców. Najtańsze zakupy, największy wybór. Wszystko co potrzebne do przygotowania ślubu i wesela w jednym miejscu. Balony, balony strzelające wybuchowe, zaproszenia, księgi gości, naklejki na alkohol, serwetki, świece, dekoracje samochodu, podziękowania dla rodziców oraz setki innych dodatków do przygotowania wspaniałego wesela. Zapraszamy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×