Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość planujemy ślub

ślub cywilny - co wypada, a co nie bardzo?

Polecane posty

Gość planujemy ślub

planujemy z narzeczonym ślub, niestety tylko cywilny (jestem rozwódką). czy wypada po ślubie zorganizowac coś w rodzaju wesela (przyjęcia)? Ile osób zapraszać, tylko najbliższych czy równiez znajomych i dalszą rodzinę? A co z zespołem? Czy na takich imperzach wypada organizwoać jakies konkursy jak na weselach po slubach kościelnych? Jaka sukienka? Czy może byc biała, skromna ale jednak biała i bukiet?? Jestem zielona w tym temacie. Brałam slub ale wieki temu, w dodatku konkordatowy. Mam wrazenie że ślub cywilny to nie ślub:( i że nie wypada robić go na podobieństwo kościelnego. Doradźcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Agentka csi
wszystko zalezy tylko od Ciebie - takie jest moje zdanie. Co do sukni to moze juz nie jakas super stroja, ale jesli masz upatrzona troche prostsza slubna to czemu nie. To samo tyczy sie wesela czy przyjecia. Slub cywilny to tez slub, nie rozumiem tych dziwnych pogladow ze tylko koscielny. Ja bede miala cywilny - to moj pierwszy slub- i naprawde nie widze roznicy w jego organizacji, jak w organizacji sluu koscielnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nerwinga
ja bylam na slubie cywilnym u znajomej miala biala piekna suknie jak do koscielnego, po uroczystosci zrobili weselicho w pieklnym palacu bylo ponad 100 osob niczym sie impreza nie roznila od wesela po slubie koscielnym takze nie ma czy wypada czy nie robcie jak czujecie potrzeba i jak was stac:)) powodzonka i duuzo milosci:))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość planujemy ślub