Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Fjolka

Wesele pod chmurką?

Polecane posty

Nie wiem jak się zabrać. Dopiero mi takie marzenie przyszło. Wesele przy ognisku, pieczony świniak a ja będe Rusałką. Czy może mnie ktoś nakierować, podpowiedzieć lub ewentualnie wybić to z głowy? Chcę, żeby było inaczej niż na pospolitym weselu ale jednak prosto i zwyczajnie ;)

Gość brednie i tyle
a jak będzie akurat burza

bezsensu ogólnie (wybijam z głowy) ognisko to codzień sobie można zrobić..

No faktycznie, ale tam w oddali gdzieś będzie chctka, żeby można było wiać przed ulewą. Marzenia trzeba spełniać.

ja mialam taki pomysl ale zaczelismy liczyc koszty: - aby ustrzec sie przed ewentualnym deszczem chcielismy zrobic takie duze namioty - sa bardzo kosztowne - do tanczenia trzeba zrobic podest - najlepiej aby pod namiotem tez byly deski - nie wiadomo jak sie ubrac na taka impreze (zwlaszcza buty) - noce bywaja zimne - do wszytskiego musialabyc oddzielna firma (namiot, catering, itp) - to tez trzeba odpowiednio oswietlic w koncu z mezem doszlismy, ze to bez sensu, zaczelismy liczyc koszty i wyszlo, ze wyjdzie to jak standardowe wesele ale wiecej biegania, zalatwiania i nerwow wiec zrobilismy standardzik

kilka lat temu przyjaciel mojego meza mial slub pod golym niebem - w ofrodzie przez hotelem, gdzie bylo wesele. byl to srodek lata, wszytskie dni byly cieple poza tym ich dniem slubu. Bylo potwornie zimno, wialo, slub byl w szybkim tempie (jak to powiedzial urzednik stanu cywilnego) aby para mloda i goscie nie zmarzli. na zyczenia para mloda stanela w sloncu ale i tak ledwo dalo sie wytrzymac i wesele juz bylo w srodku - nie jak wczesniej planowano aby stoly w srodku, reszta za zewnatrz

Odradzam - z pogodą nigdy nic nie wiadomo, może się trafić pięknie, a może i nagle zrobić się zimno i zacząć padać. Koszty też nie są małe. A jak chcecie pod chmurką to widziałam, że niektóre sale, zwłaszcza pałacyki, dysponują takimi namiotami z podestem, które również są ogrzewane. Wtedy wszystko bierze na siebie taki pałacyk - łącznie z cateringiem, ale z tego co się orientuję nie jest to tanie.

W miejscu, gdzie odbywało się wesele mojej córki były do wyboru dwie opcje: w pałacyku lub w namiocie obok niego, tuż nad jeziorem. Cena ta sama (169 zł za osobę - ze swoim alkoholem i swoim ciastem). W namiocie stoły do jedzenia i podest do tańczenia. I piękny teren dookoła: duży, stary park i wspomniane jezioro. A w pałacyku pokoje hotelowe. Ale czy pozwoliliby tam zrobić ognisko i piec prosiaka, to już nie wiem...

Gość gość
Kilka lat temu byłam na takim weselu pod namiotem, moim zdaniem to super pomysł! Kuzynka postanowiła kupić namiot, kupiłam go w firmie Das company. Właśnie ja też planuję ślub za rok i chciałabym żeby był on wyjątkowy, zastanawiam się również nad takim rozwiązaniem. Namiot już jest a co do organizacji to kuzynka pewnie pomoże :)

Gość ld2341
Polecam hotel Willa Zagórze pod Warszawą! Posiadają duże namioty w sam raz na wesele 'pod chmurką'. Jedzenie pyszne, stoły pięknie ustrojone kwiatami. Duży parkiet do tańczenia. Obsługa bardzo zorganizowana. Polecam i pozdrawiam! :)

Gość gość
Mi tez przeszło przez myśl,aby zrobić wesele w wynajmowanym namiocie typu: http://mastapolska.pl/produkty/alu-event.html jak myślicie ? uwazam ze prawidłowe przyozdobienie i weselne atrakcje nadałyby podobnego klimatu jak w przypadku domu weselnego . Byliście już może na weselach,odbywających się w takich namiotach?

Gość gość
Zapraszam do zapoznania się z ofertą firmy Dascompany. W sprzedaży mamy namioty które idealnie nadają się na różne imprezy, na wesela także :) Teraz mamy dużo promocji! Zapraszam

Gość gość
Moja znajoma zorganizowała takie wesele pod chmurką. Było genialnie. Wynajęła duży namiot plenerowy za pośrednictwem http://www.namiotyhalowe.pl/ . To chyba dobra opcja i pewnie wyszło taniej niż gdyby miała do tego wynajmować duży lokal. A było super - wytańczyłam się i wybawiłam za wszystkie czasy, było ciekawie. To miła odmiana od sztywnych i typowych wesel w restauracjach.

Gość Haywood
Can I take your number? where can i buy clomipramine In March 1944 the Allies carried out a daring move into the Admiralty Islands in the Bismarck Sea in an operation to isolate Japanese forces at Rabaul. Steege took his three Kittyhawk squadrons to Momote airstrip at the western end of Manus Island to form No 81 Wing. His men had to live and work in the most primitive conditions. Based close to the front line, they were soon attacking Japanese forces with bombs and cannons. On occasions they were bombing just a few hundred yards ahead of American troops.

Gość Rigoberto
Punk not dead generic accutane brands But with the judges having split on one key claim – the need for a full strategic environmental assessment into the 351-mile scheme – the Alliance won leave to take their case to the Supreme Court.

Gość gość
ale pamiętaj, że wesele robisz nie tylko dla siebie, a goście na weselu nie powinni czuć się mniej komfortowo, niż para młoda, no chyba że masz swoich gości gdzieś.

Gość Mckinley
I'll send you a text benoquin 20 âAirlines realize they have a captive audience of potentially hungry mouths to feed once they close the aircraftâs doors,â said Bob Atkinson, travel expert at TravelSupermarket, which carried out the research.

Gość Eldon
I'm about to run out of credit getting off cipralex 10mg The Muslim Brotherhood has described what happened outside the Presidential Guard barracks on Monday as a "massacre", and has called for "an uprising by the great people of Egypt against those trying to steal their revolution with tanks".

Gość Nathaniel
I'd like to transfer some money to this account normandy edit domperidone online fray senior As temperatures rise, I find myself longing for a cool dip in the pool. Swimming is by far my favorite summer activity. It's a total-body workout that's easy on the joints, and makes me leaner, healthier, and more active.

Gość Preston
I'm sorry, I didn't catch your name is there a generic for maxalt RZB will buy the parts it does not already own of Raiffeisen Capital Management (KAG), company financing bank Raiffeisen Factor Bank, and the house building finance and savings banks Raiffeisen Wohnbaubank and Raiffeisen Bausparkasse.

Gość Monty
I'm not sure http://carissaphelps.com/training/ stendra tablets Environmental campaigners strongly criticised the ICAO dealand were also unhappy on Wednesday, saying the Commissionproposal would cover only 35 percent of aviation emissionscompared with the original EU law.

Gość Oswaldo
Please call back later http://updatecontent.com/service/ generic stendra "Consuming 10 or 15 drinks at one time is a lot of alcohol, especially for a teenager," she told Reuters Health. "Understanding the negative consequences that go along with these very high rates is important."

Gość gość
W listopadzie pod chmurką?

Gość Landon
An estate agents indexes absurd buy tinidazole regulate thimble Glowing bunnies are cute and all, but it still begs the question: what's the point? Jellyfish genes give scientists a simple indicator that a gene was successfully transferred into a new animal. The ultimate goal is to use the process to insert genes into livestock for use in medications. "Animals can make valuable proteins in their milk that humans use for medicine, and you can extract the proteins quite easily," Stefan Moisyadi, an associate professor at the University of Hawaii Manoa, said. "It would make certain pharmaceutical production extremely cost-effective."

Gość Bennie
Not available at the moment use of megalis 20 mg "Russia needs to punished," Takei said. "The International Olympics Committee is spineless. They need to have some backbone, because they are charged with promoting the Olympic creed."

Gość Mohamed
I've just started at vermox tablets There are no active discussions underway for now, and thelikelihood of such a deal remains low, as most of the potentialbuyers are in a position to acquire the entire company and donot need a side deal to sell off royalties, the people added.

Gość Lamont
What do you want to do when you've finished? eriacta 100 online kaufen "People should accept death and organise themselves. The United Synagogue is the largest Orthodox organisation in the UK and we're the largest burial authority - we do 800 to 900 funerals a year.