Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość będę dobrą żonką

weselne porady - na co trzeba uważać, a no co warto zwrócić uwagę?

Polecane posty

Gość będę dobrą żonką

pomóżcie :) może na własnym przykładzie doświadczyliście już czegoś, co moglibyście teraz odradzić lub doradzić innym, którzy chcą stanąć na ślubnym kobiercu :) chodzi mi głównie o sprawy organizacyjne wesela, ślubu :) bo jestem w tym kompletnie zielona :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JA NP STARALAM SIE ZROBIC WSZYSTKO ZEBY JAK NAJMNIEJ UZWYAC SLOWA'slubne' (sorki lwaczyl mi sie caps). Bukiet na uroczystosc, wlosy lekko podciac i ulozyc bo tak;) jak cos jest slubne to od razu kosztuje wiecej;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość będę dobrą żonką
też to właśnie zauważyłam :) np. kupowałam mamie na Dzień Matki bukiet za taki dośc spory, piekny zapłaciłam 60 zł. a ślubne, w ofercie tej samej kwiaciarni, prawie o połowe mniejsze, skromniejsze, a dwa razy droższe :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość to prawda nie slubne tansze
np. makijaż zwykły 60 zł, a makijaż ślubny 200 zł, a niczym się nie róznią ja jak idę do fryzjera i wizażystki to mówię , że idę na chrzest jako gość i chcę super wygladać i ani słowa o ślubie, wyjdzie o połowę taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość No niby tak ale