Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niewiemcomyśleć

Chyba jestem wyzyskiwana w pracy...

Polecane posty

Gość niewiemcomyśleć

Opiszę najkrócej jak się da. Prosiłabym o komentarz, poradę, obserwacje...jak wiadomo, osoby trzecie, których sprawa bezpośrednio nie dotyczy moga mieć o wiele wyraźniejszy obraz sytuacji - dlatego też, piszę tutaj. Od kilku miesięcy, mam wrażenie, że moje wynagrodzenie jest nieadekwatne do ilości i jakości pracy jaką wykonuję. Nie wiem czy to nie moje osobiste odczucia, czy faktycznie mam rację. Od kilku miesięcy firma w której pracuję od 4 lat ma nowego właściciela, hiszpana. Wcześniej był nim polak. Jako, że mówię biegle po hiszpańsku byłam dotychczas na stanowisku głównie tłumacza (maile, telefony, tłumaczenia dokumentów, tłumaczenia katalogów reklamowych) oraz jako asystentka w sprawach organizacyjnych. Firma mała - 6 osobowa. Wcześniej część spraw organizacyjnych "ogarniał" również mój szef - Polak. Po przejęciu firmy przez hiszpana sprawa się nieco zmieniła. Mianowicie, jest on tylko i wyłącznie właścicielem, który ewentualnie podejmuje jakieś ważniejsze decyzje gdzie w grę wchodzą finanse firmy. Całą resztą zajmuję się teraz ja. Co robię ? - odbieranie/wysyłanie maili wraz z tłumaczeniami branżowymi hiszpańsko-polskimi (ok 10 dziennie) + odbieranie/odpowiadanie na maile do innych komórek z ktorymi wspolpracujemy (następne ok 10 dziennie), sprawy różne, mniej lub bardziej czasochłonne - odbieranie telefonów od współpracowników, dotyczących 90% ogólnych spraw firmy, rozwiązywanie ich problemów, kierowanie ich do odpowiednich działów, odsyłanie im odpowiedzi czy to mailowo czy telefonicznie - pilnowanie spraw finansowych firmy, współpraca z księgowością - składanie zamówień u naszych dostawców, pilnowanie etapów realizacji tych zamówień - organizowanie transportu i przesyłek tych