Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Monika_123

Co wybrac księgowośc czy kadry?

Polecane posty

Gość Monika_123

Jestem tegoroczna absolwentka i będę ubiegac się o praktyke w konkretnym dziale z uwagi na to ze nie mam doświadczenia ani w księgowości ani w kadrach Tylko ze teraz chciałabym już się określić co chce robic w przyszłości i chciałabym zdobywac doświadczenie w konkretnym kierunku Nie ukrywam ze chciałabym podjąć prace w kierunku dobrze płatnym. Co radzicie wybrać : Księgowość czy Kadry? Z tego co się orientuje to specjalista ds. personalnych tez niele zarabia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie pij piwa na kaca
ucz się jednego i drugiego to będziesz miała pracę w biurach rachunkowych. z tego co szukałam to czesto szukają księgowych ze znajomoscią kadr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To juz zależy co Ciebie interesuje, gzdie czujesz się lepiej!! Ja bym wybrała kadry, bo księgowości nie znoszę :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie pij piwa na kaca
gagatka - > kadry to też paskudztwo straszne, tylko ciut mniej cyferek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Monika_123
ponawiam watek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość luka111
Księgowość jest nudna jak dla mnie, pracuje w kadrach jest to ciekawsza praca, mam porównanie, wybieram kadry. Ksiegowośc jest o tyle lepiej płatna jesli jest sie głównym księgowym w firmie badź prowadzi sie księgowosć w małej firmie. Wybór nalezy do Ciebie, zainteresowałabym się jeszcze na Twoim miejscu PŁACAMI, co jest z kadrami powiązane i równie ważne w firmie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach