Odpowiedz na ten temat

Czy ktoś pracował Jysk-u?

  • gość 2017.03.07 [15:27]
    czy już wypłaty poszły?
  • Zobacz także:

  • gość 2017.03.07 [15:48]
    poszły już wypłaty? smiech.gif
  • gość 2017.03.07 [16:49]
    Czy wypłaty poszły?
  • gość 2017.03.08 [15:41]
    Gdzie sa kwa wyniki premii...
  • gość 2017.03.09 [13:03]
    ogólnie mają problem z przeliczeniem premi , księgowość też się nie wyrabia he he
  • jarek4586 2017.03.10 [11:11]
    podobno od nowego roku zmieni się system premiowania -
  • gość 2017.03.10 [18:04]
    No we wrześniue na pewno zmienią. Zlikwidują premie kwartalne. Zamiast tego będzie 30% dla kierownikow i liderów w sklepach, które wyrobią. Plan. Pracownicy dostaną 1% od nadwyżki, pod warunkiem że plan zostanie wykonany i indeks >102%
  • gość 2017.03.10 [19:30]
    Nie wiem czemu się tak czepiacie tego facebooka?A może to jest czyjaś pierwsza praca,lub lepsza od poprzedniej i ją po prostu Lubi? PRACA jak praca,w każdej znajdzie się coś nie tak, ważne że jest co do gara włożyć, choć wiadomo każdy by chciał zarabiać więcej, bo nie samym chlebem człowiek żyje i każdy chciałby żyć godnie i godnie zarabiać.Szkoda że dyrektorzy nie myślą o ludziach a tylko o zyskach, nie dbają też o swoich klientów bo sprzedajemy coraz gorszej jakości produkty,ktoś to kupi raz ale drugi raz już nie a i 10 KOLEJNYM odradzi zakupy w tym sklepie,niestety to tak działa
  • gość 2017.03.10 [19:37]
    Jak dbają o klientów jak jest 2 pracowników na sklepie i nie wiadomo w którą stronę lecieć, jakim cudem obsłużyć wszystkich klientów? Jakim cudem upilnować towaru, kasy, jakim cudem się nie pomylić przy takim natłoku zadań? Jesteśmy tylko ludźmi nie Robotami! Ktoś wam każe być takimi cxujami czy tacy jesteście z Natury? Każdy chce zarobić każdy chce żyć godnie!
  • gość 2017.03.10 [19:41]
    Niech was wszystkich piekło pochłonie za to jak ludzi Traktujecie!
  • gość 2017.03.11 [23:34]
    A jak tam bed ?
  • gość 2017.03.12 [14:36]
    Napisz coś jeszcze o tych premiach od września, SM/LS nie będą brać udziału w tym 1%? dalej będzie kwartalnie?
  • jarek4586 2017.03.13 [11:34]
    ostateczny kształt przyszłych premii jeszcze nie jest znany na tą chwilę, ale wiadomo; nie pójdą w górę- tylko w drugą stronę smutas.gif
  • gość 2017.03.13 [22:21]
    I tu pytanie: czy będąc na okresie wypowiedzenia (czyli teoretycznie nadal jesteśmy pracownikami) mamy prawo do "premii świątecznych" ??
  • Myrcha 2017.03.14 [00:05]
    Mamy tylko jedno prawo- w**********lać z tej firmy jak najdalej bo nic dobrego już tu nie będzie :/
  • Values 2017.03.15 [18:20]
    Values traktuje każdego klienta jak członka swojej rodziny.(7 złotych piór)
  • gość 2017.03.16 [15:42]
    Odejście z tej głupiej firmy - NAJLEPSZA DECYZJA EVER !!!!
    Po przeliczeniu premii w analogicznym okresie byłem stratny ~1500zł a sklep miał podobne zyski. Z roku na rok coraz gorszy system premiowania ale regionalny z wypranym mózgiem starał się wpajać ze jest lepiej. Wieczne problemy że sezon nie gotowy, sklep wygląda jak burdel i najlepsze "musisz jutro przyjść do pracy posprzątać". TAK BO NIE MAM PRYWATNEGO ŻYCIA tylko zawsze trzeba było się organizować pod jyska.
    Teraz robota pod pn-pt po 8 za taka samą kasę !!!!
    Widać ile ludzi z długim stażem się zwalnia gdyby było dobrze to tak by się nie działo.
  • gość 2017.03.19 [21:34]
    To prawda, sporo ludzi odchodzi- są wypompowani, wypaleni i niedoceniani. Też spokojnie szukam innej pracy, męczy mnie nadmiar obowiązków. Naprawdę obsługa klienta jest na ostatnim miejscu wiecznie jakieś spejsy, zmiany cen nagminnie, sprzątanie po brudasowych klientach, rozpatrywanie reklamacji i całe to sranie w banie. Nie chce mi się już dwoić i troić- nie za tą pensję czytaj zapomogę :/
  • gość 2017.03.19 [22:53]
    Bardzo cieszę się ,że skończyły się na kasach karteczki -"jeśli kasjer nie zaproponuje produktu ...to możesz go kupic za 1 grosz". Zaczeli się klienci burzyc (słusznie) i zglaszac to jawne k******o. Wizerunkowy strzał w kolano. Na tych "szkoleniach" , burzach mózgów to wymysliliscie? Szkoda ,że sprawa nie zostałą bardziej nagłośniona - z większym przytupem. Polska myśl menadzerska zawsze górą! Kasy nie robi się na szczotce do kibla i kocyku za parę złotych , kase robi się na zapewnieniu odpowiedniej obsługi klientowi - o czym k***a gwiazdy z castingów , najlepsi z najlepszych , ideały w chuuuj zmotywowane raczycie zapominac!
  • gość 2017.03.20 [19:18]
    kiedy Puławy otwierają?
  • gość 2017.03.20 [21:15]
    I oto przemówił wielki Piotr Cz. na fejsbuku odnośnie podwyżek w innych marketach a dwóch przydupasów już go wylajkowało . Stara się gościu zatrzeć niemiłe wrażenie ale przecież wszyscy widzimy jak wyglądają nasze zarobki
  • gość 2017.03.20 [21:16]
    I oto przemówił wielki Piotr Cz. na fejsbuku odnośnie podwyżek w innych marketach a dwóch przydupasów już go wylajkowało . Stara się gościu zatrzeć niemiłe wrażenie ale przecież wszyscy widzimy jak wyglądają nasze zarobki
  • gość 2017.03.20 [21:21]
    A może Piotr Cz. I jego dwóch przydupasów chce się zamienić na pensję 2450 brutto ? Iwtedy zobaczycie jak to jest dyrektory.....
  • gość 2017.03.20 [22:33]
    Może ktoś przekopiować na forum te słowa
  • gość 2017.03.20 [22:42]
    Zacytujcie tego mistrza , bo nie każdy ma konto na tej p***********j grupie.
  • gość 2017.03.21 [08:59]
    Dużo ostatnio artykułów prasowych o wynagrodzeniach w handlu detalicznym. To tylko jedno z możliwych źródeł informacji o tym, co się dzieje na rynku.
    Aby wiedzieć co naprawdę i dokładnie dzieje się na rynku JYSK Polska od kilku lat regularnie kupuje sprawdzone, kompleksowe dane płacowe. Dotyczą one poszczególnych regionów, miast i stanowisk. Dane te wraz z indywidualnymi ocenami pracowników stanowią podstawę do przyznawania podwyżek.
    Wynagrodzenia w JYSK muszą być na konkurencyjnym poziomie dla naszej branży i o to na bieżąco dbamy. Mogę tylko zachęcać by czytając tego rodzaju artykuły prasowe starać się sprawdzać czy przedstawiają pełen obraz sytuacji w danym miejscu pracy.
    Pozdrawiam,
    Piotr Cz.
  • gość 2017.03.21 [10:13]
    Czyli 3 tys brutto w jednej z sieci sklepów dla sprzedawcy/kasjera jest równe z naszym 2300?
    To ma sens!
  • amantdlablondyneczki 2017.03.21 [17:45]
    Jysk INOWROCŁAW Blondyneczka w okularkach jaka ona słodziutka usmiech.gif Tam pracują piękni ludzie i ta słodka blondyneczka oj tak
  • amantdlablondyneczki 2017.03.21 [17:51]
    Blondyneczka najlepiej obsługuje
  • gość 2017.03.21 [23:02]
    Blondyneczka - are you here?usmiech.gif Wracając do pana mądrego z fejsbuka - panie mądry , skończ pan p******ic od rzeczy.

Odpowiedz na ten temat

Trwa ładowanie...