Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Przyszła Florystka

Czy kwiaciarnia to opłacalny biznes??

Polecane posty

Gość Przyszła Florystka

Kochani mam pytanie Czy kwiaciarnia to opłacalny biznes?? Chciałbym otworzyć w swoim domu kwiaciarnie . Kwiaty żywe ,sztuczne ,wieńce . Kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać . Nie mam doświadczenia. Bardzo proszę o rady .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość buuuuuuuuuuuuuu77777777
tak ostatnio duzo ludzi umiera wience sa w cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przyszła Florystka
Halo przypominam się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pomi.....ona
kwiaciarnia jest fajnym pomysłem daje satyswakcje ale wlicz że to niejest takiecudo jaksięwydaje mususz mieć pojecie o ekonomi aby sie zajać rachunkami przeliczeniami na start tzreba mieć co zainwestować aby lokal urządzic podstawow rzeczy kupić np wstąrzki i ine bibeloty tzreba umieć to robic mieć o cos czym ściagniesz ludzi i lokalizacje to nie jest takie łatwe. Przekarkuluj czy stac cie na począctek żyć z czegos bo ona niezacznie odrazu zwracać sie a do tego musisz mieć samochud aby mieć czym dostarczyc towar bo wtedy taniej wyjdzi. Do tego wstawanie rana aby pojechać na giełde rozgladniecie sie za nietypowymi rzeczami np fajnymi kartkami na rózne okazje dodatkami ( do tego umiejetnosć zastosowania ich w bukiecie ) najlepiej zacznij prace w jakiejs kwiaciarni zobacz jak to działa jaki system aby mieć chociaż niewielkie doswiadczenie zobaczysz czego niechesz a co i sie przyda czego chcą klijenci jak ich zdobywać gdzie szukać towaów tańszych a dobrej jakosci bo jakość że kwiaty są długo ładne ściaga klijentów widze to po sobie i innym Życze powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aaaaaaaaaska