Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość brokin

czy pracownik musi robić kawe prezesowi...

Polecane posty

Gość brokin

jestem wykształconą księgową w firmie kilkunastoosobowej. Prezes firmy nie ma niestety sekretarki ani asystentki ... ale wciąż prosi prawie żąda robienia kawy lub herbaty gościom którzy do niego przychodzą nawet kierownikom biur/oddziałów firmy i sobie... jest kilka księgowych a prosi główną księgową o wydelegowanie osoby do robienia kawy... dla mnie to chore choć nie miałam okazji jeszcze tego robić ale wiem ze i na mnie padnie ... co powinna odpowiedzieć?? "nie umiem proszę samemu zrobić ! ???" :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość uy89p9u0
ale problem. lepiej wracaj do roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a rączki Ci odpadną od tej
kawy? Potraktuj to jako trening osobowości, zrób tę kawę i podaj z uśmiechem. Ludzie bez kompleksów nie mają problemów z robieniem przysług innym. Znałam profesora, któremu mało kto do pięt dorastał z mądrością, klasą, wykształceniem i pozycją. Potrafił podnieść papierek, który leżał na korytarzu i z przyjemnością robił herbatę asystentom. Uczmy się od wielkich, nie od maluczkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość brokin
Ja nie mam problemów z pomaganiem innym... problem w tym, że jezeli ktoś się wykształcił zdobył tą wiedzę... to chyba nie po to to zdobywał aby ponownie robić kawe czy herbatę swojemu szefowi ?? gdyby poprosił menegera działu o kawe dla gości czy to normalne?? chyba jakieś zasady panują?? :| problem jak każdy inny ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a rączki Ci odpadną od tej