Odpowiedz na ten temat

czy teraz mozna znalezc prace bez znajomosci?

• teraaww 2016.05.13 [15:02]
    Niezłe pieniądze jest w stanie zaproponować ludziom pośrednik z Covebo . Swego czasu porównywałem sobie stawki jakie oferują różne biura za podobną pracę i w Covebo wychodziło najsensowniej, a też doliczałem koszty transportu czy mieszkania.
  • gość 2016.05.17 [22:49]
    nie zgadzam się, że trzeba mieć znajomości oczko.gif a już na pewno nie w większych miastach. Dla mnie bez sensu jest stawianie wszystkiego na studia i poleganie tylko na nich – ja już w ich trakcie zaczęłam pracę, dostałam się "z ulicy" do call center w enel-Med i pracuję tu do dziś – od 3 lat. W międzyczasie skończyłam naukę – jestem przykładem na to, że nie liczą się tylko studia, chodzi przede wszystkim o posiadane doświadczenie zawodowe i twoje kompetencje. Warto dostać się do dużej firmy bo można awansować i zostać tu tak naprawdę na długie lata. firma robi szkolenia, dba o swoich pracowników, mam umowę o pracę. Nie narzekam.
  • Lulek obserwator 2016.09.01 [07:32]