Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Plus500

FOREX czy gra ktos z was

Polecane posty

Gość Plus500

Jak w temacie. Wasze doswiadczenia, systemy, strategie itp. Warto czy nie warto i czy zarabiacie w ten sposob ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Leszek Kaczmarczyk
Ja gram od lat i mam straszne długi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja tez gram ale na gieldzie kupujac akcje taki day-trading juz kilka lat jestem zadowolona sa i ogromne straty ale tez zarabiam ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja tez gram przez neta i wygrywam. Stawiam male pieniadze, gram codziennie i te 2 tys zl miesiecznie wyciagam czystego zysku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość GRA nat
for ex? :D wolne zarty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dzieki leszczu za tresciwy komentarz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sylka33r
Hm, ostatnio odkryłem taką stronę jak – www.forexsignum.pl . Można się paru patentów na temat rynku Forex dowiedzieć. Ja tutaj zlecałem usługę sygnałów. Jestem z niej bardzo zadowolony, zdecydowanie pozwala mi zaoszczędzić czas i usprawnić transakcje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ja na razie jestem na demo na mforex.pl, ale myślę, że niedługo zacznę w realu, zobaczymy co z tego wyjdzie, życzę sobie powodzenia. Musi się udać, mam kilkoro znajomych którzy się bardzo wciągnęli, jedni mają większe zyski inni mniejsze, ale chyba każdy jest do przodu, więc czemu ja miałabym mieć pecha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czepner