Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość SłońceToZło

Grafika do sklepu internetowego

Polecane posty

Gość SłońceToZło

Poszukuję osoby która wykonuje grafiki do sklepów internetowych, całą oprawę graficzną. Otwieram sklep, jestem jeszcze dość zielona w tych sprawach dlatego liczę na kogoś rzetelnego,a nie naciągacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a w jakim celu pytasz? szukasz wykonawcy? bo jeśli tak to raczej nie tutaj tylko jakichs specjalistycznych forach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość SłońceToZło
Nie, nie. Jak uda mi się dopiąć wszelkie formalności to zamierzam otworzyć sklep internetowy i prawdopodobnie uda mi się to zrobić jeszcze przed zakończeniem sierpnia, a znalazłam w sieci www.sellingo.pl i do końca sierpnia mają właśnie promocję na to, że jak się grafikę u nich kupi to abonament za darmo, chciałam zapytać czy to są okej koszty dla grafiki bo osobiście kompletnie nie znam się na temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość szarańczajj
pytanie tutaj o to to z dwóch powodów słaba opcja - trafisz na kogoś kto prawdopodobnie robi to na lewo więc na pewno poda niższą cenę i cię skusi, później będziesz mieć problemy z taką grafiką a w telefonie usłyszysz, że nie ma takiego numeru. nie daj się naciągnąć. tyle co ci mogę powiedzieć, to że miejsce w którym pracuję ma od esprzedaży to całe sellingo i wysyłke kurierem i się sprawdza, żadne z nas nie narzeka. więc grafika również pewnie jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poto
Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dzięki temu projektowane przez nas strony www są dopasowywane do profilu działalności naszych klientów http://reklama-lublin.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu