Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Iść do szkoły policealnej czy nie?

Polecane posty

Gość gość

Obecnie studiuję filologię, ale praca po tym jest dosyć niepewna a tłumaczem nie chcę być, więc pomyślałam o szkole policealnej, żeby chociaż mieć jakąś alternatywę. Zawody, które ewentualnie by mnie interesowały to florysta lub asystentka stomatologiczna. Co myślicie? Warto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
a jeśli tak, to który z tych zawodów lepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
myślę, że to dobry pomysł, nauka w takiej szkole na tym kierunku trwa rok, wiem bo sama kończyłam www.wzspgdynia.pl właśnie na kierunku asystentka stomatologiczna i polecam. Bardzo szybko znalazłam pracę właśnie dzięki dobremu przygotowaniu do zawodu, które dała mi ta szkoła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ja bardziej polecam florystę. Co chwilę widzę jakieś oferty pracy, wiec myślę, że warto :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zazwyczaj florysta trwa rok w takich szkołach i jest za darmo, zawsze możesz zrobić sobie floryste i asystenta stomatologicznego, i sama ocenisz co Cię bardziej kręci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Z pewnością iść do szkoły policealnej :) Polecam kierunek technik usług kosmetycznych w szkole Delta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Florystę fajnie zrobić jak ktoś planuje otworzyć swoją kwiaciarnię bądź hobbistycznie. Ja zrobiłam w Delcie Foryste tak bardziej dla siebie i fajnie było, dużo bukietów robiłyśmy więc zajęcia ciekawe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach