Odpowiedz na ten temat

Jak szukać pracy?

• rotola 2012.02.03 [13:40]
    Witajcie.

Powiedzcie jak wy poszukałyście swojej pracy. w internecie, gazety, bezposrednio firmy? ja totalnie sobie nie radze z tym.. napiszcie prosze jak wam sie udalo cos znalezc i gdzie ? pozdrawiam
  • vilatia 2012.02.03 [17:03]
    Najłatwiej pracę znaleźć w internecie, na różnych portalach które to ułatwiają. Ja sama jeszcze studiuję ale mam kilku znajomych, którzy są świeżo po zatrudnieniu i są bardzo zadowoleni, a szukali właśnie w ten sposób oczko.gif
    Można też próbować samemu wysyłać CV do firm które mają dobre prognozy na przyszłość, wiadomo że tam zawsze potrzebni będą pracownicy.

• piksi-diksi 2012.02.03 [19:38]
    Ja też myślę, że dobrym sposobem jest wysyłanie CV do różnych firm.( nawet jeśli akurat nikogo nie szukają)Zawsze jest szansa, że w którejś akurat zwolni się etat.Poza tym dobrze jest się kierować do dużych firm, gdzie zawsze potrzeba ludzi zarówno na stanowisko zwykłego pracownika fizycznego jak i na stanowiska na wyższych szczeblach. A gdzie szukać? Wszędzie. Internet, regionalna prasa, UP, popytać znajomych...
  • juhuuu787 2012.02.03 [21:03]
    Ja szukałam pracy wszędzie. Gazety, internet, pytałam znajomych, roznosiłam CV po najróżniejszych firmach. Trwało to trochę, ale w końcu się udało. Pracę znalazłam w dużej firmie, która była otwarta na młode osoby, świeżo po studiach a nie jak inni chcieli by 20sto letniego pracownika ale z 30 letnim doświadczeniem ;/ Paranoja jakaś na naszym rynku pracy.
  • ROR 2012.02.03 [21:21]
    tylko w krajach na dorobku pracodawca ceni sobie "mlodosc i idaca za tym niedojrzalosc" na rynku pracy - ja rozumiem ze absolwenci tez musza na rynek wchodzic - ale ten "nacisk" na mlodosc jest przezabawnyoczko.gif

to tak jakby sie ktos upieral zeby operowal go mlody chirurgoczko.gif
  • piksi-diksi 2012.02.04 [11:07]