Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Dominisia1981

Praca w Anglii/Irlandii

Polecane posty

Gość Dominisia1981

Witam:-) Po wakacjach na przełomie września/października chcialabym wyjechać do Anglii lub Irlandii.Mówiąc szczerze w większym stopniu jestem nastawiona na Irlandię,ponieważ przewiduję większe szanse na znalezienie tam pracy.Chciałabym nawiązać kontakt z osóbkami, które mają podobne plany i rozważają wyjazd w przeciągu kilku najbliższych miesięcy.Moi znajomi myślą o wyjeździe ze mną, owszem, ale dopiero za rok,a ja nie chcę dłużej zwlekać..Studiuję anglistykę i chcę kontynuować te studia na swojej uczelni będac za granicą,aby niczego nie stracić i mieć ciągłość w nauce.Co najważniejsze chcę mieć kontakt z językiem i pobyt za granicą, w kraju anglojęzycznym to najlepsza opcja:-) Zawsze raźniej w kilka osóbek wyjechać.Osoby szukające pracki tam chciałabym zapytać gdzie poszukują ofert ( stronki www) czy wolą zająć się tym na miejscu,a by uniknąć kosztów płacenia pośrednikom... Czekam na wiadomości z Waszej strony;-) Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam kolezanke w irlandii
i wierz mi wcale tam o prace nie łatwo - to juz bajka ze tam praca lezy na ziemi - trzeba miec i doswiadczenie i znac jezyk. w ciemno nie radze ci jechac. moja kolezanka swietnie sobie poradziła ale miała tam faceta i jej pomógł. do tego obie jestesmy po przyszłosciowych studiach. teraz ona załatwia mi prace i dla mojego faceta, a moze to zrobic bo ma kontakty - bez tego trudno. jak tam pojechała to prawie przez rok ledwo ciągneła, a tez jej sie wydawało ze to raj. jesli znasz tam kogos, masz kase na przetrwanie ( które czesto długoooo trwa zanim cos znajdziesz) to jedz. bez tego - to nawnosc po prostu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach