Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ygość

Praca w Cinema City, zarobki i status ucznia.

Polecane posty

Gość ygość

Od zawsze po szkole chciałam pracować w kinie, obojętnie na jakim stanowisku. Oczywiście nie na stale tylko na kilka miesięcy. Do CC mam blisko i żadne obowiązki nie są mi straszne. Problem jest w tym że nie mam pojęcia czy się nadaję/przymną mnie, skoro jestem w ostatniej klasie technikum. O prof Technik Organizacji reklamy, kończę szkołę w tym miesiącu. Niby moja legitymacja jest ważna do września i właśnie do września chciałam w CC pracować ale nie mam pojęcia czy zatrudnią mnie skoro kończę szkołę w kwietniu i nie jestem studentką. Chciałam również dowiedzieć się jaka jest tam stawka na godzinę i jak to wszystko wygląda. Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna i jak najlepiej o tą pracę zabiegać, czy iść do nich czy zadzwonić czy złożyć online ofertę? Czy ktoś pracował w Cinema City i mógłby mi powiedzieć jak to wszystko wygląda ? Będę bardzo wdzięczna. Dodam że mam 19 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A lubisz seks analny? Mnie sie pytali czy tak i zostałam przyjeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zzgosxxx
Jeśli chodzi o prace w cinema city to na forum gowork.pl/opinie_czytaj,20028 jest bardzo duzo informacji, ja w sumie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dascia
Odświeżam temat :) przeprowadziłam sie do Warszawy i chce rozejrzeć sie za dorywczą pracą, pomyślałam o pracy w kinie bo mogłabym oglądać filmy i wydaje mi sie to ciekawsze niż praca na kasie w markecie :/ możecie powiedzieć jaka jest stawka, jak atmosfera itp?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Marika654