Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Optymistkamimowszystko

Praca w kancelarii notarialnej

Polecane posty

Napiszcie proszę jaki jest zakres obowiązków asystentki w kancelarii notarialnej. Czy osoba bez wykształcenia prawniczego, nie posiadająca doświadczenia w pracy w sądzie czy w kancelarii notarialnej, nie mająca tam nawet stażu ma szansę otrzymać taką pracę ? Zostałam zaproszona na rozmowę w sprawie pracy na stanowisku j.w. i zupełnie nie wiem czego się spodziewać. Jestem otwarta na nowe wyzwania, lubię uczyć się nowych rzeczy ale mimo wszystko mam pewne wątpliwości czy warto tam startować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jolka299
oraz robi się kserówki - odpisy - chyba 6 zł + vat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jolka299 bardzo Ci dziękuję za podpowiedź :-) Z pewnością przeczytam,żeby mieć choć część potrzebnej wiedzy. Czy byłabyś tak miła i napisała znajomość jakich procedur czy przepisów w tej pracy jest potrzebna oprócz już wymienionych ? Jestem osobą komunikatywną, zorganizowaną i odpowiedzialną,optymistką. Jestem ambitna. Kilkanaście lat do teraz pracuję z klientami więc mam dużą odporność na stres. Napisz proszę jakie predyspozycje, umiejętności sprawdzają się na tym stanowisku. Z góry serdeczne dzięki :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jolka2999
Ja pracowałam w sądzie - księgi wieczyste i miałam kontakt paniami od notariusza codziennie. Były miłe, komunikatywne. DASZ RADĘ, serio. Miałam też kolegę w kancelarii - robił odpisy z dokumentów, odbierał telefony, chodzenie po odpisy z ksiąg do sądu, składanie aktów do skarbowego, sądu -zwykłe czynności biurowe :) Ogólnie mogłabyś popracować nad szybkością pisania w WORDzie, bo mogłabyś pisać akty. Powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jolka2999
i nie daj się interesantom, bo są strasznie kłótliwi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jolka2999
- Ustawa Prawo o notariacie, - Rozporządzenie Min. Sprawiedliwości w sprawie prowadzenia ksiąg notarialnych oraz przekazywania na przechowanie dokumentów sądom, - Uchwała Nr 12 Krajowej Rady Notarialnej z dnia 29 listopada 1991 roku Regulamin wewnętrznego urzędowania kancelarii notarialnej - na stronie izby notarialnej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jolka2999 bardzo Ci dziękuję za kolejną porcją informacji i podanie przepisów prawnych. Tak sobie myślę, że na razie spojrzę na nie bardzo ogólnikowo, uczyć się nie będę ponieważ nie wiem czy jest sens. Zobaczymy jak rozmowa się potoczy a ta już wkrótce. Nie wiem zupełnie ile osób będzie zatrudnionych w kancelarii (nowa kancelaria) czy może tylko ja...także nie wiem jakiego zakresu obowiązków mogę się spodziewać. Pójdę porozmawiam, nic nie tracę a zyskać mogę Jeżeli nie pracę to kolejne doświadczenie w rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jolka2999
:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak jak pisał ktoś wcześniej, najlepiej pójść do kancelarii i porozmawiać, bo na pewno w różnych firmach są różne wymagania, itd... Znam bardzo dobrą kancelarię, ostatnio z nią współpracowałam - http://www.notariuszkarczewska.pl/ , może tam warto szukać informacji? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja też się zgadzam, że zawsze warto pytać w takich przypadkach. :) Znam świetną kancelarię notarialną: http://www.jeziorska.com.pl/ , byłam tam załatwiać sprawę spadku. Polecam, to bardzo pomocna osoba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nikomu nie można ufać w tej pracy. Trzeba się bardzo pilnować bo można zostać wrobiony za czyjeś błędy i mieć poczucie bycia skrzywdzonym do końca życia. Łakoma praca na pierwszy rzut oka i przez to bardzo niebezpieczna. Człowiek w sekretariacie nie ma szans na rozwój, ciągle jedno i to samo- wpisywanie repertorium itd. Można zgnusnieć po jakimś czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
poszukaj ofert na aktywnamarka.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wydaje mi się że skoro jesteś bez żadnego doświadczenia to będzie to taki typowy standard jaki wykonuje asystentka czyli - umawianie na spotkania, robienie kawy, przyjmowanie interesantów i kierowanie do odpowiedniego działu/notariusza, kopiowanie dokumentów i trzymanie pieczy nad "archiwum". Ostatnio byłam u notariusza http://www.notariusz-warszawawola.pl nie widziałam tam asystentki ale byłam umówiona na konkretną godzinę. Możesz zadzwonić i spytać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×