Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość studentka --------------------

praca w księgowości

Polecane posty

Gość studentka --------------------

Jestem studentka Ekonomii -1 rok mgr. uzupelniajacych. Wpadlam na pomysl aby pracować w księgowości. Mysle, ze praca jest nienajgorsza, raczej dobrze płatna. Niestety studiuje ekonomie, a nie finanse i rachunkowość. Troche teraz tego żałuje. W ogloszeniach wymagaja studiow z finansów i rachunkowości. Myślicie, że mam szanse na znalezienie jakiejsc pracy???? Wszedzie w ogloszeniach wymagają także doświadczenia, którego ja nie mam. Studiuje dziennie tak wiec pracowalam tylko w wakacje itp. Byly to takze prace biurowe. Jedna w biurze rachunkowym. Teraz na ostatnim roku mogła bym pracować na 3/4 etatu albo w ostatecznosci przeniesc sie na zaoczne. Tylko jak znajsc taka prace :-/ Są tu jakieś księgowe. Czy to satysfakcjonujaca praca, dobrze zarabiacie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość studentka --------------------
Znam osobę która znalazla prace w księgowości tylko po licencjacie z ekonomii ona miała znajomości a ja nie mam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość studentka --------------------
Znam osobę która znalazla prace w księgowości tylko po licencjacie z ekonomii ale ona miała znajomości, a ja nie mam :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ggggkkkkkkkkkkkkfff
1500netto z doswiadczeniem, warunkiem przyjecia do pracy bylo udokumentowane doswaidczenie w tej dziedzinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tax