Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość slonnko

Praca w logistyce, jakie zarobki?

Polecane posty

Gość slonnko

Cześć, pracuję w dziale logistycznym w niewielkiej firmie farmaceutycznej, zarabiam 2150zł netto, woj. łódzkie, 5lat doświadczenia. Zastanawiam się nad zmianą pracy. Proszę o info o Waszych zarobkach i Wasze opinie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jestem młodszym specjalistą do spraw logistyki w pewnej europejskiej firmie kosmetycznej, zarabiam 4200 do ręki, tylko ze mam 24 lata i nie dawno zaczęłam, starsi zarabiają ok 6500. Zależy jakie masz doświadczenie i w czym dokładnie, ile języków znasz i w jakim stopniu bo to bardzo ważne, angielski obowiązkowo C1 lub C2 plus najlepiej niemiecki lub rosyjski czy jak w moim przypadku szwedzki w stopniu B2, jestem inżynierem logistyki, skończyłam WAT ale studia nie są tak istotne jeśli znasz języki i masz doświadczenie, ja w tej firmie byłam na stażu i zostałam na stałe bo akurat kogoś szukali, jednym słowem szczęście bo ciężko taka pracę dostać zaraz po studiach. Mój narzeczony jest spedytorem lotniczym w tym to już trzeba mieć konkret rozum, doswiadczenie, wykształcenie kilka języków ale zarobki w jego przypadku to 16 tys do ręki miesięcznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w Warszawie bo zapomniałam dodać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A i w logistyce naprawdę można zarabiać, podstawa to doświadczenie, doświadczenie i jeszcze raz doświadczenie, więc 5 lat to bardzo dużo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
I pewnie ze zmieniaj, trzeba się rozwijać bo mało zarabiasz jak na logistyke, chociaż na dzisiejsze czasy nie jeden stwierdzi ze dużo ale nie w logistyce.