Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Polecane posty

Witam serdecznie. Mam na imię Grzegorz . Czy znajdę tu kogoś kto interesuje się lub pracuję w branży spedycji ? Ukończyłem studia (licencjat) kierunek Logistyka. Najprawdopodobniej będę miał możliwość spróbowania swoich sił jako spedytor w firmie transportowej ( transport krajowy i międzynarodowy). Moje doświadczenie ogranicza się jedynie do tego co było na zajęciach... Pracodawca okazał zrozumienie , dając nadzieję oraz wsparcie przy wprowadzeniu w świat spedycji. Wiadomo studia studiami ale praca to tez inna bajka i człowiek uczy się od nowa. Czy ktoś mógłby mi poradzić Jakie podstawowe wiadomości powinienem znać ? Mam kilka dni zanim dostanę ostateczną odpowiedz. Chciałbym już ten czas wykorzystać na jakieś przygotowanie się. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tygass33
Bardzo dużą dostępność transportu drogowego ma spedytor haring.com.pl. Współpracują na bieżąco z różnorodnymi przewoźnikami. Nie było nigdy problemu z załadunkiem w skrajnie pilnych terminach. To dość duża firma, wielojęzyczny zespół. Bardzo upraszczają procedury. Ja zrezygnowałem, dzięki nim z zatrudniania menedżera transportu stacjonarnie. Opłaca się. Odpiszą ci na wiadomość błyskawicznie. Długo szukałem normalnego spedytora i według mnie warto, abyś skorzystał z polecenia. Zaoszczędzisz mnóstwo czasu i pieniędzy długoterminowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Erdenia
Ja mogę Ci tylko doradzić te namiary https://eport2000.pl/tir.html jeśli zajmujesz się transportem i spedycją. Jest to sklep motoryzacyjny, w którym z pewnością znajdziecie bogatą ofertę produktów w atrakcyjnych cenach. Myślę, że oferta może Cię zainteresować, zwłaszcza jeśli masz w planach założenie takiej firmy.

Udostępnij ten post