Odpowiedz na ten temat

Sprzedawcy w sklepach odzieżowych - porozmawiajmy zarobki, warunki pracy itp.

• zanzila 2007.12.08 [20:58]
    Właśnie dziś dostałam pracę w sklepie odzieżowym Vero Moda. Nie mam pojęcia, jakie generalnie są płace w takich sklepach, ale moja stawka trochę mnie zdziwiła - 6zł brutto za godzinę. Koleżanka, która pracuje w Promodzie, dostaje 10zł brutto. W zeszłym roku pracowałam w salonie jubilerskim i dostawałam 5zł brutto plus premie uznaniowe. Niestety warunki pracy były bardzo kiepskie - nie miałyśmy nawet miejsca, w którym mogłybyśmy się spokojnie przebrać czy zjeść, bo zaplecze było dzielone z facetem, który w nim pracował.
    A jak jest u Was?

Do rozmowy zapraszam wszystkich, którzy pracują w sklepach odzieżowych lub czymś podobnym usmiech.gif .
  • Zobacz także:

• Senkju21 2007.12.08 [21:34]
    Ja pracuję w H&M, 10 zł brutto, jestem studentką dzienną, więc na rękę wychodzi prawie 8,50. Wielkie zaplecze, właściwie kuchnia, gdzie mamy mikrofalówkę, zlewozmywak, darmową wodę, zmywarkę, czajnik elektryczny i zapas herbat liptona na kilka latoczko.gif . Oczywiście szatnię, szafkę na kłódkę i takie tam. Ogólnie pełen komfort. Zaczęłam pracę 4 tygodnie temu, a już mam bon świateczny na 120 zł, wykorzystam go albo w Sephorze albo w Vero Modzie właśnie. Pozdrawiamusmiech.gif .
  • jak godzisz studia dzienne z 2007.12.08 [21:36]
    praca?
    kiedy pracujesz?
  • Senkju21 2007.12.08 [21:38]
    Normalnie. Pracuję tylko w weekendy i dni w których mam wolneusmiech.gif . Podpisałam umowę-zlecenie na rok. Przysługują mi te same prawa, co pracownikom na umowę o pracę, tylko nie muszę stać na kasie i przychodzić do pracy na konkretna ilość godzin. Pracuję tyle ile mogę. A jak muszę zakuć dzwonię i nie idę do pracy. Tyleusmiech.gif
  • dfslkkl 2007.12.08 [21:38]