Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość bezpracyyyy

szkola policealna po studiach- czy jest sens?

Polecane posty

Gość bezpracyyyy

powiedzcie mi czy jest sens isc do szkoly policealnej jesli sie ma juz skonczone studia???? jestem po studiach pedagogicznych ale obecnie nie mam pracy a w mojej miejscowosci jesr szkola Cosinus w ktorej moge zrobic technika za darmo. waham sie miedzy technikiem ekonomista a technikiem rachunkowosci. wiem ze jest to uwiazanie na 2 lata ale z 2 strony skoro nic za to nie place to moze warto sprobowac zajecia sa co 2 weekend wiec nawet jak w miedzyczasie uda mi sie znalesc prace to nie powinno to kolidowac ze szkola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasne, że jest sens :) ja mam skończone studia a mimo to zrobiłam policealną turystykę - dyplom technika organizacji ruchu turystycznego i w razie kryzysu mam dodatkowy zawód w kieszeni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bezpracyyyy
ja mysle o rachunkowosci. a trudno jest potem zdac ten panstwowy egzamin? robilas w uczelni panstwowej czy prywatnej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wg mnie lepiej zrobić studia
podyplomowe. chyba, że nie ma studiów podyplomowych z danego kierunku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bezpracyyyy
wiesz ja juz po 30- stce jestem i mam pewne obawy tzn uczyc sie lubie tylko czy nie bede najstarsza w grupie z jakimis mlodzikami :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prywatnej, ale normalnie była obrona, pisaliśmy prace dyplomowe i egzamin przy komisji, ale szczerze powiedziawszy miało się to nijak do poziomu studiów i nie trzeba się za bardzo przykładać by mieć papierek :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bezpracyyyy