Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Szukam pracy no i nic wejdź i zostaw dobrą radę

Polecane posty

Gość gość

Hej, wysyłam cv na wszystkie pojawiające się ogłoszenia z branzy, która mnie interesuje. Wysłałam CV do wszystkich większych firm w mieście w którym szukam pracy...no i lipa. Nikt się nie odzywa. Czy wypada osobiście pojawić się w firmie do której cv próbowało się wysyłać drogą mailową? Jestem po studiach i bez doświadczenia (no oprócz praktyk i paru drobnych kursów), do tego jestem kobietą w męskim zawodzie - chyba pracodawcy nie traktują mnie poważnie :( Wypada telefonicznie kontaktować się z pracodawcą? Nie szukam przez Urząd pracy tylko na własną rękę. Czy mogę się zarejestrować w urzędzie innym niż "mój"? Swoją drogą codzinnie odwiedzam urzędy pracy (storny www) i nie ma tam dla mnie ofert pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Nie możesz się zarejestrować w innym urzędzie pracy, ale pewnie, jak najbardziej możesz próbować osobiście. Dzwonienie też jak najbardziej polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mieszkam w malutkim miasteczku (adres zameldowania) no i mój urząd pracy...jedna, dwie oferty dziennie i to typu pani do sprzątania, pomocnik budowlany. Z tym dzwonieniem powiem szczerze, że próbowałam tylko raz - w odpowiedzi na ogłoszenie. Trafiłam na jakiegoś gbura, wyśmiał mnie i to mnie trochę zniechęciło. Dzwoniąc do firmy...hmm właśnie - co powiedzieć żeby mnie nie spławili?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czasem szukanie pracy trwa troszkę dłużej, nie frustruj się :) lepiej poczekać dłużej a znaleźc coś na prawdę fajnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość