Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość laksjdhuf

warunki pracy w orsay

Polecane posty

Gość laksjdhuf

Jakie sa zarobki, i w ogóle jakie warunki pracy?? Pracuje ktos w Orsay?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja tam pracowalam
Warunki złe. Na umowie mało godzin, ale trzeba robic wiecej, a nadgodzint wypłacane co 4 miesiace. Paranoja. Płatne jest 15 min przerwy, a trzeba isc w zaleznosci na ile godzin się przyjdzie, na 1-2 h przerwy. Jesli macie mozliwosc wyboru innej pracy, to nie wybierajcie Orsay!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marrrccelkaka
ja wlasnie chcalabym pracowac w orsay.. jestem studentka, studiuje wieczorowo czyli w weekendy jestem dyspozycyjna..powiedz mi jak dostalas te prace?? skladalas cv w sklepie czy jakos z ogloszenia?? jakie sa zarobki?? z gory wielkie dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość orsay do bani
ODRADZAM PRACE W ORSAY.....wyzysk, mała kasa a po 3 miesiącach poiedzą się dowidzenia i zatrudnią kolejną studentkę!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość słaba płaca