Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość xyzc

wieloletni bezrobotni

Polecane posty

Gość xyzc

skąd bierzecie siłę i motywację by szukać, rozsyłać CV i poprawiać samopoczucie elegancików z HR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z nikąd
Ja już przestałam. Ileż, kur*a można?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no i na co liczysz
że ci mama znajdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość all right
z nikąd....... > ile już szukasz..ja rok i 3 miesiące

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z nikąd
Realnie szukam od października (obrona pracy mgr), więc wydawałoby się, że nie jest to długo, ale ja nie mam żadnego doświadczenia i nawet na rozmowy mnie nie zapraszają (byłam na dwóch w listopadzie i myślałam, że bardzo dobrze wypadłam...). Na dodatek teraz w internetowych ogłoszeniach MASAKRYCZNA posucha jeśli chodzi o propozycje dla ludzi bez doświadczenia. W sumie to nie wiem jaki błąd popełniam, bo szukam w Krakowie, w którym podobno łatwo o pracę (jak mówią pracujący znajomi).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no to do cholery
po co włazisz na wątek cie nie dotyczacy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z nikąd
a Ty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość xyzc